منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   هل أنت(مع) أو (ضد) ؟؟؟؟؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10540)

el asmar 05-21-2009 06:01 AM

في الاول كانت حماس كانت بتضرب بيد من حديد
دفاعا عن الارض والوطن ولكن دلوقتى دخلت بينهم
الاغرض السياسيه والمصالح الشخصيه



هل انت مع أم ضد الدروس الخصوصيه في الجامعه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

karmen 05-21-2009 06:10 AM

ضدها طبعا
لأن المفروض ان النظام الجامعى ده نظام تعليمى متطور يغلب عليه الطابع العملى يبقى ازاى الجامعه هى كمان يبقى فيها دروس
ماهى لو لغرض الافاده فقط كان يبقى ماشى
لكن ده الطالب بيروح ياخد درس عند المعيد أو الدكتور عشان يديله أسئلة الامتحان
أين العدل من كل هذا؟
هل أنت مع أو ضد حركة كفايه؟؟؟

مهاب 05-21-2009 06:49 AM

تم تحرير المشاركة

( والكلاب تعوى والقافلة تسير )

karmen 05-21-2009 08:48 AM

no comment

EzAt99 05-23-2009 03:16 AM

والله يا كارمن لو حركة كفاية دي بتقول كفاية لكل حاجة وحشة أو حرام فأنا أؤيدها جداا, يعني كفاية تدخين-كفاية معاكسة وكده يعني.



هل أنت مع أو ضد الإختلاط في المدارس والجامعات؟؟؟

karmen 05-23-2009 03:49 AM

الاختلاط المفروض ان هو محرم فى الدين
لكن بلدنا عادى كله فيها كوسه وبتنجان
بصراحه السؤال صعب وأنا مش عارفه اذا كنت معاه واللا لأ
هل أنت مع أو ضد البرامج الدينيه على الفضائيات؟؟؟

البرنس الوحدانى 05-24-2009 05:00 AM

اكيد معاها

هلى انت مع او ضد الافلام الغير شرعية التى تعرض على التلفاز؟

karmen 05-24-2009 06:30 AM

طبعا مش معاها
أصل خلاص بلدنا بقت عادى
بقينا نقلد الغرب زى العمى
وكل مخرج يدخل يعمل الفيلم اللى هو عايزه
ولو حد اعترض يقولولك دى حريه شخصيه
ياللا قولوا على الدنيا السلام
هل أنت مع أو ضد انتقاب السيدات(النقاب يعنى)؟؟؟؟

البرنس الوحدانى 05-24-2009 07:24 AM

بصراحة انا معاه

هل انت مع او ضد قيادة السيارة للمراة؟

karmen 05-24-2009 08:00 AM

معاها جدا طبعا
وايه اللى يمنع أنا بسوق وأغلبية البنات اللى أعرفهم بيسوقوا مفيش مشاكل
هل أنت مع أو ضد اعدام صدام حسين؟؟؟؟


الساعة الآن 06:37 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir