منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اللعـــب (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=52)
-   -   لعبة الامبراطور...خطيرة هتولع المنتدى (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=322)

THE KING 08-16-2008 01:45 AM

10000000000000000000000000000

انا الإمبراطور الجديد

نياهاهاهاهاها

-=(Lonley Girl)=- 08-16-2008 01:46 AM

مبروووك

111111111111

THE KING 08-16-2008 01:49 AM

معلش يا أنسه معلش يا اعضاء
اعذرونى فى اللى هعملو

نبدأ العد من

99 وننزل لغاية اللى يروح للعشره


امبراطور ظالم بأه هتعملو ايه

بلابل 08-16-2008 01:49 AM

لالالالالالالالالالالالال الالالالالالالالالالالالا لالالالالالالالالا

انت كدة بتغير فى قوانين اللعبة انت من حئق انك تلخبط فى اطار من 1 الى 10 بس

مينفعشى كدة

1111111111111111111111111111111

THE KING 08-16-2008 01:53 AM

اده
انتو عاملين وقفه احتجاجيه ولا ايه

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههه



ياعم ولا تزعل نعد يلا قولو من 33333333

RagheDrawshi 08-16-2008 02:28 AM

44444444444

-=(Lonley Girl)=- 08-16-2008 02:41 AM

555555555555555

THE KING 08-16-2008 02:54 AM

0000000000000000000

هيمة فرج 08-16-2008 03:02 AM

111111111111111111111

ملاك الروح 08-16-2008 05:42 AM

مبرووووووووووووك يا كينج
كل دا في غياب يوم
22222222222222222222222



الساعة الآن 12:58 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir