منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   اوصف نفسك بكلمه واحده, كلمه واحده بس مش اكتر من كده (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9395)

night_fox 06-02-2009 03:13 AM

unique

THE KING 06-09-2009 12:46 AM

صادق

karmen 06-09-2009 01:04 AM

كويسه

MORO CHOCOLATE 06-09-2009 04:13 AM

كتومة

karmen 06-09-2009 04:22 AM

مستمعه جيده

هيمة فرج 06-09-2009 11:22 AM

قلقان موت

MORO CHOCOLATE 06-10-2009 04:17 AM

مخلصة

karmen 06-13-2009 01:32 PM

ايه يا هيمه ده موضوع اوصف نفسك مش احساسك اليوم
قلقان من ايه ربنا ميجبش قلق

EzAt99 06-13-2009 04:13 PM

tafeh gedan

عمر-غانم 06-13-2009 10:53 PM

مبسوط بس مش مبسوط (عادى)

karmen 06-13-2009 11:40 PM

يا جماعه ركزوا مبسوط وقلقان وفرحان وكل ده دى حالات واحساسات بنمر بيها المفروض نكتبها فى موضوع احساسك اليوم
لكن مخلص مهذب كذاب صادق كل دى صفات هى اللى تتكتب هنا فى الموضوع ده
وده بس لمجرد توضيح الفكره عشان يبقى عندكم علم
لكن براحتكم اكتبوا مكان ما انتوا عاوزين
ليه بقى يا ميدو بتقول على نفسك تافه جدا
على فكره مش لوحدك اعتقد ان الغالبيه العظمى مننا بيقولوا كده على نفسهم
بس نقول ايه ربنا يصلح حال الشباب
ونبطل تفاهه بقى

EzAt99 06-14-2009 04:34 AM

يا رب

karmen 06-14-2009 05:59 AM

مستمعه جيده

EzAt99 06-17-2009 03:45 PM

حريف

karmen 06-17-2009 10:06 PM

اجتماعيه وبحب الوحده فى نفس الوقت
ومحدش يقوللى ازاى انا نفسى معرفش ازاى

eima 06-18-2009 10:51 AM

ديك البحر

karmen 06-18-2009 12:27 PM

حمد الله عالسلامه يا ايما كنت غايب كل ده ليه
هو يعنى ايه ديك البحر ايه المقصود بيها؟؟

EzAt99 06-18-2009 01:53 PM

اه صحيح
يعني إيه ديك البحر

eima 06-24-2009 07:25 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen (المشاركة 63531)
حمد الله عالسلامه يا ايما كنت غايب كل ده ليه
هو يعنى ايه ديك البحر ايه المقصود بيها؟؟


أولآ أنا بشكر بجد كارمن على سؤالك عليا والحمد الله أنا بخير بس ظروف شغل والله اليومين دول .

ديك البحر ده نوع السمك شكلة جميل جدا ً وبيكون ليه زعانف كتير ملونة زى الديك وطويلة بس مجرد أن الشخص يلمسه يتسمم عن طريق الجلد يعنى أختصار لوردة داخلها بركان .

شكرا ليكى كارمن .

هيمة فرج 06-25-2009 10:12 AM

حنين

عمر-غانم 06-26-2009 10:24 AM

كروى

EzAt99 07-01-2009 02:04 PM

منافس قوي

THE KING 07-04-2009 01:19 AM

عسوووول

بلابل المتمرد 07-07-2009 12:27 PM

عائد بعد غياب
 
اجتماعى

THE KING 07-08-2009 01:58 AM

عاطفى

mr.x 08-12-2009 07:34 AM

الكلمة الي توصفني:







الـــــغــــامــــض


karmen 08-12-2009 08:15 AM

عنديه جدا

بلابل 08-12-2009 03:35 PM

عصبى اوى الايام دى

mahmodsalama 08-13-2009 12:53 PM

متدين

وليد محمد طلعت 08-15-2009 03:40 AM

مينفعش اوصف نفسي بكلمة واحده

ولكن اجرب

(حب المنافسة

وليد محمد طلعت 08-15-2009 03:41 AM

منافس شديد


الساعة الآن 11:15 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir