منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم حواء (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=41)
-   -   عصابة بنات الماجيك...اوعى وشك (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=15154)

karmen 01-09-2010 11:56 AM

كوكي
كوكي إيه يا أبو كوكي
هو أي واحد معدي كده مش لاقي حاجه يعملها هيقوللي يا كوكي
انت شكلك خدت عليه أوي وكده مش هينفع
مفيش تمساح في الماجيك إتجرأ قبلك وقاللي يا كوكي
طبعا أنا عارفه ان كوكي كوكي كل الناس بيحبوكي
بيحبوني يعني
بس بردو مش هفضل اتسامح مع كل الناس
واسيب كل من هب ودب يقوللي يا كوكي
ياللا يا خفه جاوب
انت هترغي
لخص

golden man 01-09-2010 12:04 PM

واسيب كل من هب ودب يقوللي يا كوكي
ياللا يا خفه جاوب

انت هترغي
لخص

براحتك شويه يا ماما انتى صدقتي نفسك ولا ايه
اجاوب وقت ما انا عاوز

prince of alex 01-10-2010 12:29 AM

ينهاااار ...تمساح اي كلام

بصراحة مش ممكن مش طبيعي

انا لو منك ............


وبصراحة يا كارمن انا لو منك ....


انا بهدي النفووووس بس!!!

karmen 01-11-2010 11:15 AM

ما هو واضح يا احمد
وواضح كمان ان هيما بيه مش هيجاوب

prince of alex 01-13-2010 04:45 PM

طيب ... ظحكة بشلم

THE KING 01-14-2010 11:10 PM

ههههههههههههههههه
اشطه عصابات كتيره في الماجيك
شكل المحكمه حتسترزق
ههههههه

انا هتابع التماسيح طبعا
وهتفرج هنا من تحت لتحت
زي الخبثا
هههههه
يلا العبووووووووووووووووووووو ووووووووووو

bosbos love 01-15-2010 02:01 AM

اية يا هيما
يلا جاوب بقى
هو انت على طول مغلب الناس معاك كدا
يلا بقى انجز

prince of alex 01-18-2010 04:47 AM

هههههههههههههـ

صح عليك يا هيما

عصابة فاشلة

دا محدش عارفيعمل ايهـ ... ومحتارين

احسلكوا تقفلوا

منظركم وحش

هيهيهيهيهيهـ

karmen 01-22-2010 01:24 AM

عصابة إيه اللي فاشله يا كتاكيت
ما احنا عمالين نسأله من الصبح وهو عامل فيها فهمي
جاوب يا ابراهيم ومتحمرأش
1-قالولك شخص انت تعرفه مات
مين أكتر حد تعرفه تتمنى يكون هو الشخص ده؟

مين أكتر حد عمرك ما تتمنى إنه يكون الشخص ده؟

2-أختك_باباك_صديقك الأنتيم_مامتك_زوجتك_إبنك
رتب حسب الأولويه أو أكتر حد تحبه
متقولش كلهم ومش عارف ايه
قسماً بالله لو مجاوبتش بجد ورتبت
لهتكون العواقب وخيمه رخيمه فخيمه يا هيما

3-ماشي انت وحبيبتك في الغيط عندكم بين عيدان الذره ومنسجمين وبتعدوا النجوم
بس يا حرام حبيبتك رجلها مكسوره وبتوجعها وماشيه بتتسند عليك
وفجأه طلعلكم التعلب المكار
لالالالالالالالالالالالا
قصدي ديبين من النوع الغير مألوف يعني النوع الحلوف المتوحش
هتعمل إيه يا نجم في الموقف ده؟؟

4-اختار من المنتدى
صديقك المفضل:
عروستك:
أختك:
صديقتك المفضله:
قدوتك:

prince of alex 01-22-2010 11:11 PM

ابراااهيم مش عيجاااوب

هيا كدااا
بقا

عافية

THE STAR 01-23-2010 12:06 AM

طب شوفو بقى يا حلويننن
طول ما ابراهيم مش هيجااوب
ولا بنت من عندنا هتجااوب على اسئلتكم
لحد اما نشووف اخرتها معااكو
وبعدين هنديكو مهله لو مجاوبش هنبدا نحكم عليه وقتها هيبقى
مجبر ينفذ .،~

karmen 01-23-2010 07:45 PM

آه بالظبط كده
تمام يا ستار
يا إما يجاوب يا إما.........................
هتقلب عليكوا كلكوا دندره

prince of alex 01-24-2010 04:41 AM

يمي يمي يمي

خااااف يا عيد



احنا مش بنتهدد

هيهيهيههيهي

golden man 01-25-2010 07:58 AM

أنا هجاوب علشان اللعبه تكمل وعادى نو بروبليم
1-قالولك شخص انت تعرفه مات
مين أكتر حد تعرفه تتمنى يكون هو الشخص ده؟

ما اتمناش انه يكون اى حد اعرفه
مين أكتر حد عمرك ما تتمنى إنه يكون الشخص ده؟
حد من اهلى

2-أختك_باباك_صديقك الأنتيم_مامتك_زوجتك_إبنك
رتب حسب الأولويه أو أكتر حد تحبه
متقولش كلهم ومش عارف ايه
قسماً بالله لو مجاوبتش بجد ورتبت
لهتكون العواقب وخيمه رخيمه فخيمه يا هيما
ابنى - ماما - بابا - اختى - زوجتى -صديقى الانتيم

3-ماشي انت وحبيبتك في الغيط عندكم بين عيدان الذره ومنسجمين وبتعدوا النجوم
بس يا حرام حبيبتك رجلها مكسوره وبتوجعها وماشيه بتتسند عليك
وفجأه طلعلكم التعلب المكار
لالالالالالالالالالالالا
قصدي ديبين من النوع الغير مألوف يعني النوع الحلوف المتوحش
هتعمل إيه يا نجم في الموقف ده؟؟
اكيد مش هسيها لوحدها يا نموت احنا الاتنين لو وقنا ا نهرب انا وهيا وبدابتتسند عليا اكيد هحملها

4-اختار من المنتدى
صديقك المفضل: سيلفر
عروستك:........
أختك:......
صديقتك المفضله:0000000000
قدوتك:سيلفر
لانى معاكلتش حد على اطبيعه لو عايزين اختيارات وخلاص اختارلكن صراحه بقى

golden man 02-01-2010 01:11 AM

كده خلاص ولا لسه

THE STAR 02-01-2010 09:15 AM

اظن كده الرااجل عمل اللي عليه
بس انت هتستنى معانا كمان شويه لحد
لما نشووف في حد من البنوتات عندو اسئله تانيه ولا ايه؟

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

golden man 02-01-2010 09:52 AM

اوك وانا مستعد

prince of alex 02-13-2010 06:13 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة the star (المشاركة 126858)
اظن كده الرااجل عمل اللي عليه

بس انت هتستنى معانا كمان شويه لحد
لما نشووف في حد من البنوتات عندو اسئله تانيه ولا ايه؟

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



الراجل بقالوا سنة

ايه الفرآآآآآآآآآآغ دهـ

عصابة اي كلاااامـ

%-(%-(%-(

manolly 02-14-2010 07:56 AM

والله براحتنا عالاااااااااااااااااااااا اااااااااااااخر
وانت تجاوب وقت ما احنا عاوزين يا تمساح يا خسيس
مش براحتك انت يعنى هاا
وبعدين ياعم برنس احنا اللى نحدد مش انت تمساح خسيس باردو


اعتقد كفايا كدة اسئلة للتمساح جولدن
دلوقتى بقى جيه دور الطلبات يابنات
يعنى كل بنوتة عسولة امورة تدخل تطلب الطلب اللى يعجبها من التمساح السجين ده
علشان يلا بقى زهقنا منه نشوف هنتصرف ازاى معاه ونتعامل مع تمساح غيره
احسن ده شكله فرفر خلاص
ههههههههههههههههههههههههه ههه


طلبي منك يا جولدن تنزلنا موضوع واحد في كل قسم من اقسام الاسرة والمجتمع
وتجيبلنا الروابط بتاعتهم هنا
قدامك 3 ايام علشان تنفذ الطلبات
لو محصلش ومنفذتش هيكون في تصرف تانى خاااااااااااااااااااالص


amira abdo 02-14-2010 08:04 AM

اطلب ايه اطلب ايه مممممممممممممممممم طب حط 3 مواضيع ف قسم عيال عيال هخليك عيل ههههههههههههههههههههههههه
اما نشوفك وانت عيل هههههههههههههههههههه يلا كفايه عليك كده ومتنساش تحط الروابط يلا يا اسييييييييييير ههههههههههههههه


admin 02-14-2010 08:17 AM

اعمل المواضيع ياعم ابراهيم

prince of alex 02-14-2010 06:05 PM

الي ياخدووووه لحم يرموووه عظم

حسبي الله عليكم

انا ليا تصرف تاااني في العصابة عندنا

flyer 02-15-2010 11:25 AM

ايه خسيس دى انتى باين عليكى عبيطه ولا حاجه
وربنا يسهل لما ابراهيم يجى

* بنـت الاسـلام * 02-15-2010 06:34 PM

وانا معكن
هنوريكم النجوم في عز الظهر

flyer 02-16-2010 08:45 AM

وسعت منك دى يا ابو حنفى

manolly 02-27-2010 11:24 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة manolly (المشاركة 128804)
والله براحتنا عالاااااااااااااااااااااا اااااااااااااخر
وانت تجاوب وقت ما احنا عاوزين يا تمساح يا خسيس
مش براحتك انت يعنى هاا
وبعدين ياعم برنس احنا اللى نحدد مش انت تمساح خسيس باردو


اعتقد كفايا كدة اسئلة للتمساح جولدن
دلوقتى بقى جيه دور الطلبات يابنات
يعنى كل بنوتة عسولة امورة تدخل تطلب الطلب اللى يعجبها من التمساح السجين ده
علشان يلا بقى زهقنا منه نشوف هنتصرف ازاى معاه ونتعامل مع تمساح غيره
احسن ده شكله فرفر خلاص
ههههههههههههههههههههههههه ههه


طلبي منك يا جولدن تنزلنا موضوع واحد في كل قسم من اقسام الاسرة والمجتمع
وتجيبلنا الروابط بتاعتهم هنا
قدامك 3 ايام علشان تنفذ الطلبات
لو محصلش ومنفذتش هيكون في تصرف تانى خاااااااااااااااااااالص


هو الاخ جولدن وقع على ودانه ولا حاجة
اعتقد ان نظرك كويس وكمان بتعرف تقرا
يا اما اى حد يقراله الكلام ده ياريت

manolly 02-27-2010 11:26 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة flyer (المشاركة 128978)
ايه خسيس دى انتى باين عليكى عبيطه ولا حاجه
وربنا يسهل لما ابراهيم يجى


سؤال بسييط بس
مين اللى عبيطة

manolly 02-27-2010 11:27 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amira abdo (المشاركة 128808)
اطلب ايه اطلب ايه مممممممممممممممممم طب حط 3 مواضيع ف قسم عيال عيال هخليك عيل ههههههههههههههههههههههههه
اما نشوفك وانت عيل هههههههههههههههههههه يلا كفايه عليك كده ومتنساش تحط الروابط يلا يا اسييييييييييير ههههههههههههههه





معلش ياميرو جولدن عنده مشكلة في ودانه على صوتك شويتين

el asmar 03-26-2010 02:16 AM

حبيب قلبى يا أدمن
معقوله البنات نفشين رشهم عليكو كده
رجع الأسمر الذى لا يرحم
ومن هنا بعلن انضمامى لعصابة شباب المنتدى


karmen 03-26-2010 05:54 AM

ههههههههههههههههههههه
نافشين ريشهم؟
ليه شايفنا فراخ قدامك
يا عمرو اهدى على نفسك شويه
بدل ما نوريكوا كلكوا احنا مين

@@ انثى البنفسج @@ 04-26-2010 08:18 AM

هههههههههههههههههههه
فديتكم يا بنات وفديت عصابتكم
انا اعلن انضمامي لعصااابة البنات
ــ ضد التمااااااسيح ــ

admin 04-26-2010 08:25 AM

اعتقد المنتدى بقى الاغلبيه للبنات

@@ انثى البنفسج @@ 04-26-2010 08:38 AM

يا حرااااااااااااااااااااااا م
هههههههههههههههههههه

manolly 06-26-2010 06:35 AM

احتلينا الماجيك خلاص
روحوا نزلوا اعلان في الجرايد يا تماسيح دورولكم على عصابة ههههههههههههههههه

admin 06-26-2010 06:42 AM

ماشى انا مش هسكت

ان شاء الله الرجال قومون على النساء


الساعة الآن 05:04 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir