![]() |
ماشي بمناسبة عودة عمرة انا عقوله جاوب على اول سؤال...........
|
ايه يا عمرو ياللا خلص
جاوب زى ما احمد قالك على اول سؤال س1: عرف لنا عن نفسك؟ |
انت ما جاوبتش ليه يا عمرو؟؟
|
ياااااااااااا عمرو
|
عمرو راح فين
طيب اختاروا حد تانى لحد ماييجى |
طب خلاص نختاااار
bosbos love |
يلا يابوس بوس لاف شدي حيلك
|
*-* موضوووووووع راائع وفي انتظااار bosbos love *-* |
| الساعة الآن 11:28 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir