منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   رشح معانا مين هيكون ايه........؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9520)

manolly 05-11-2009 10:40 PM

ايه انتو نسيتوا ولا ايه
ياللا سمعونا اكترررررررررررررررررررررر رررررررر

THE KING 05-11-2009 11:11 PM

الملك زي ماقالو هو الله .. والبرنس هو بلابل .. والدلوعه هي سلمى .. وبو لمعه هو يوسف ستار ههههه .. وخاطفة الأنظار مانوللى وكارمن .. والكووول عمرو البوب .. والشقيه ملاك الروح .. وموضوعك هايل يا مانوللى .. ويستحق التثبيت والتقييم .. وتم التثبيت يا قمر

eima 05-11-2009 11:41 PM

الموضوع فكرتة شدتنى وخفيف جدا ومرح .

بما أنى معرفش حد هنا لسه فا اللى أقدر أرشحة .

البرنسيسة ( كارمن ) .

البرنس ( سيلفر ) .

الرقيقة ( كارمن ) .

الرقيق ( بلابل ) .

وده لقب جديد وهو ( اللى ما بهمش منه حاجة ( وأكيد بسبب أن عقلى صغير وعلى قدى فكريا ً خااالص ) وأهدية للبرنس الوحدانى )

manolly 05-12-2009 12:54 AM

بجد والله ميرسي يا عمرو انك ثبته
بس ياريت كل الناس تدخل وتشارك وتقول رأيها في الموضوع
وميرسي يا ايما على ترشيحاتك

karmen 05-13-2009 12:18 AM

طب ياللا يا مانوللى حاولى تعملى تصفيات واستفتاءات على الألقاب
وظبطى الدنيا كده يعنى

golden man 05-26-2009 03:23 AM

مبروك على التثبيت يا مانولى وفعلا اعملى تصفيات كده

night_fox 05-26-2009 07:56 AM

hya feen manolly aslan ya gma3a ana maba2etsh ahsofha

golden man 05-26-2009 09:09 AM

ان شاء الله تكون بخير يا سعيد هتلاقى الامتحانات بس واخدها شويه هى وكارمن وبقيت الاعضاء

manolly 05-26-2009 07:52 PM

انا موجودة اهو معلش غبت عنكم شوية
بس كل المنتدى وحشنى بجد

وبالنسبة للاستفتاءات لو حد عنده اى اقتراح ياريت يضيفه
وانا هظبط الالقاب مع الاشخاص على حسب اعلى نسبة تصويت

بس اعذرونى بقى علشان الامتحانات

karmen 05-27-2009 01:06 AM

أوكى يا مانوللى
وان شاء الله مزيد من التألق ليكى ولموضوعك


الساعة الآن 12:39 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir