منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   قول كوبلية من اغنية بأخر حرف من الكوبلية (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=7660)

golden man 04-14-2009 12:02 PM

د
دايما دموع دموع دموع
دايما الم دايما عذاب دايما جراح

GHOST 04-14-2009 04:27 PM

حبيبي على نياته كل البنات أخواته

karmen 04-14-2009 07:19 PM

ه
هنساك واسيبك وانا
لسه حبيبك انا
قلبى انا مبقاش خلاص حمل الخداع

GHOST 04-14-2009 07:30 PM

علي يابن عمي يا علي

خليك علطول جمبي يا علي

طيرت النوم من عيني يا علي

متحن عليا في يوم يا علي

و

علي يا حبيب الناس يا علي

جيبك ملك الافلاس يا علي

كفايا كده

لتقولوا بتكلم عن نفسي يعععععني

عـلـي

karmen 04-15-2009 01:14 AM

لالالا ودى تيجى بتتكلم عن نفسك ايه
ى
يا ناسى روحى يا ناسى عينى امنتك حبيبى بالخير افتكرنى

karmen 04-17-2009 03:48 AM

ياللا نشطوا الموضوع

البرنس الوحدانى 04-19-2009 09:26 PM

ي

يا روحى يا قلبى يا عمرى نفسى تكونى جمبى

karmen 04-20-2009 12:02 AM

ى
ياريت ياريت أفضل وياك ياريت

هيمة فرج 04-20-2009 04:40 AM

تعيش فى يوم على الخيانة

وتنهى اليوم بالخداع

karmen 04-20-2009 07:15 AM

على بالى ولا انت دارى باللى جرالى
والليالى سنين طويله سبتهالى
يا انشغالى بكل كلمه قولتهالى


الساعة الآن 09:23 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir