منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   العضو بلابل انتقل الى رحمه الله ؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=6547)

بلابل 10-13-2008 03:08 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ملاك الروح (المشاركة 21237)
كـلـنـا مقصرين في حق الله فنسأل الله العفو والغفران
انا بشكرك ع الموضوع بس ملقتش غير العنوان دا
بتمنالك التوفيق

ومتغبش تاني عن المنتدي




شكرا على مرورك العطر

وبجد ملقتشى عنوان يثير للانتباة افضل من هذا

وان شاء الله مش هغيب تانى عن المنتدى

بلابل 10-13-2008 03:13 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr pirate (المشاركة 21274)
بسم الله الرحمن الرحيم

اخى فى الله بلابل
هذا الموضوع اثار فى بعضا من الكلام الواجب على التحدث معك فيه
لكنى افضل ان نتحدث على انفراد
لو تريد التحدث
انا فى انتظارك
وفى النهاية
شكرا على موضوعك الرائع

تحياتى





شكرا على مرورك الرائع

عزيزى لك ما تحب

انا فى انتظار ان نتحدث على انفراد


بلابل 10-13-2008 03:14 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silver (المشاركة 21369)
فكرتنى بموضوع بنت الاسلام


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

يا ترى انا كنت هاعمل ايه ؟!

واللهم ارحمنا واغر ذونبنا




يكفينى مرورك على الموضوع

اسعدنى تواجدك معنا فى الموضوع

شكرا لمرورك الرائع

بلابل 10-13-2008 03:15 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zezonasr (المشاركة 21475)
يا اخى هو فعلا موضوع رائع وعلى كل منا مراجعة نفسه فيما يفعل فى دنياه

ويسأل نفسه عما عمل لاخرته فاللهم ارحمنا يوم العرض عليك واجعلنا من المقبولين

امين امين امين




امين امين امين

جزاك الله كل خير لمرورك العطر

لا تحرمنا من مشركاتك الرائعة

بلابل 10-13-2008 03:19 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gogodone (المشاركة 21592)
فعلا الموت ياتى فجأه

اللهم انى اعوذ بك من موت الفجأه
بس يا عم خضتنى عليك والله انا كنت هموت لما سمعت عن الموضوع
وشكرا يا عم على الموضوع بس ما تعملهاش تانى

وربنا يديك الصحه




حاضر يا مصطفى باشا انا مش هخضك علييا تانى

اسعدنى مرورك العطر على موضوعى


بلابل 10-13-2008 03:22 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة love habiby (المشاركة 21979)
ان لله وان اليه راجعون

كم اسرت فى الكلامات الجميله
نعم كلنا مقصرين فى حق بعضنا البعض
ومقصرين اكتر فى حق الله علينا
نسأل الله لن الهدايا للجميع
وان يرشيدنا لحب الخير
والى محبه الناس
والى كل مايرضى به عنا
اللهم امين
ورحت الله عليك اخى الفاضل

بلال




انا معكم حي أرزق والحمد الله

شكرا على مرورك الجميل

اسعدنى تواجدك

THE KING 10-14-2008 12:21 AM

والله انا معرفش اقولك ايه ..




كلامك مأثر فعلا

صحيح جميعنا مقصرون فى حق الله


كنت هزعل علشانك اوي

radwan 10-19-2008 05:43 AM

البقاء لله فى المرحوم بلابل
ادعو الله ان يغفر ذنبة ويكفر عنه سيئاته

بالرغم من كونها دعوة خير الا انى اجدها مشأمة يا بلابل

ادعو الله لنا وللمسلمين جميعا بالخاتمة الحسنة

أمير الغرام 11-12-2008 02:34 AM

الموت هو الحقيقة الوحيدة المؤكدة عند أي أنسان
 
نسال الله المغفرة والرحمة
تتعدد الاسباب والموت واحد
وبرغم من ان الموت هو حقيقة مؤلمة الا انني اسال الله تعالى بان يكون موتي في سبيل الله ونيل الشهادة اللهم أمين

قالى تعالى:
{ولا تحسبن الذين قتلوا في سبيل الله أموتاً بل أحياً عند ربهم يرزقون}
صدق الله العظيم

الخوف من الموت..........

الحمد لله الذي انعم علينا بنعمة الاسلام
والايمان بالله تعالى وبرسوله الكريم هو أفضل مخرج من أي خوف

قالى تعالى:
{كيف تكفرون بالله وكنتم امواتاً فأحياكم ثم يميتكم ثم يحييكم ثم اليه ترجعون }
صدق الله العظيم

mostafahassan 11-12-2008 07:06 AM

الله يرحم العضو والزميل بلابل واسكنة الله فسيح جناتة

كل نفس ذائقة الموت

مع خلاص تعازينا


الساعة الآن 04:29 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir