منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   على كرسي المدير (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=5039)

بلابل 05-02-2009 10:36 AM

فين عمرو ولا سلمى

اية ياعم جوست الناس دى هربت ولا اية

دور عليهم عوزيين نشوف الدنيا هنا مشى ازاى

فى انتظار عمرو على الكرسى

مع المحاورة الرائعةسلمى

فى انتظاركم

karmen 05-02-2009 10:44 AM

أيوه يا جماعه عاوزين سلمى وعمرو
عشان الموضوع كده نايم بقالوا زمان
تعالوا صحوه

golden man 05-02-2009 11:48 AM

صحوه على ما انام مكانه بقى
اوك
تصبحوا على خير

karmen 05-13-2009 12:20 AM

حد يدخل بقى
انتوا نسيتوا الموضوع ده واللا ايه؟؟

golden man 05-26-2009 03:17 AM

ليه ما نسيناش بس فين عمرو وسلمى

karmen 05-27-2009 01:08 AM

أيوه هما فين؟؟؟

golden man 05-28-2009 11:40 AM

هما حاليا فىالجزء التانى من فيلمهم
ربنا يوفقهم

karmen 05-29-2009 01:33 AM

ههههههههههههههههه

golden man 06-02-2009 09:18 AM

طولوا اوى يا رب يكونوا بخير

karmen 06-02-2009 10:30 AM

ماهم بيدخلوا المنتدى بس مبيدخلوش على الموضوع ده مش عارفه ليه


الساعة الآن 02:46 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir