منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   حصريا على :: الماجيك ::(( الأبراج ال12 )) مع شرح كامل لكل برج . (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=431)

randa_star70 07-08-2008 01:02 AM

كل هذه الاشياء ماهى الا تخاريف لااؤمن بها

tafa 07-10-2008 07:35 PM

شكرااااااااااااااااا على مجهودك......................لاكن انا لا اومن بهذه الاشياء لانها منافيه للدين الاسلامى...............لاكن شكراااااا

THE KING 07-29-2008 10:37 PM

ألعفو يا باشا
والكل حر فى رأيه

hadeer 07-31-2008 06:46 AM

مشكور يا مان على الموضوع

بس للعلم فى حاجات كتير حقيقية من شخصيتى

اعتقد ان الحرام الحظ لكن الابراج دا علم الفلك

وكل واحد حر فى رايه

mody eljoker 07-31-2008 08:45 AM

انا بحييك من كل قلبى يا كنج ...أنا برج العقرب ...يا ترى انت برج ايه

mody eljoker 07-31-2008 08:49 AM

أنا بضم صوتى لصوت hadeer وبقول ان علم الابراج عبارة عن دراسات نفسية على اسس علمية بحته أما اللى انتو قصدكوا عليه دا (حظك اليوم)لانه متعلق بالغيب

hadeer 07-31-2008 10:39 AM

هو كدة بالضبط mody

THE KING 08-03-2008 10:59 PM

انا برج الجدي ..

وانا مش هقول حاجه انا بقول ان دى علم فلك على رأيكم وملهاش دعوه بعلم الغيب .. دى عباره عن وصف لشخصية الإنسان بس لو كانت بتقول ان مثلا برج الأسد هيكون سعيد .. وبرج ادلو حيكون شقى ا وتعيس فهو ده الحرااااااااام ..

ومعلش لأنى طولت عليكم

وشكرا على ردكم ونورتو الموضوع والله

هيمة فرج 08-04-2008 06:22 PM

مشكوووووووووووووووووووووو وووووور

THE KING 08-07-2008 02:59 AM

العفو يا هيمه


الساعة الآن 10:24 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir