منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   هتعمل ايه لو انت مكانه (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=3973)

admin 12-23-2009 03:41 PM

ههههههههههههههه

والله مش حعمل حاجه خالص ..

lost love 12-23-2009 04:44 PM

تمام جدا يادمن الواحد اصلا ساعتها
تفكيره هيقف والواحد عقله هيكون
سابه وخلع اساسايعنى هيطلع ندل معايا
بس هعمله ايه بقى عنده حق والله

ملاك الروح 12-24-2009 02:01 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة admin (المشاركة 112354)
ههههههههههههههه

والله مش حعمل حاجه خالص ..

ليه بس يا أدمن مش هتعمل حاجه خالص
خلي إرادتك قويه
تسلم ع المرور ياغالي

ملاك الروح 12-24-2009 02:03 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lost love (المشاركة 112358)
تمام جدا يادمن الواحد اصلا ساعتها
تفكيره هيقف والواحد عقله هيكون
سابه وخلع اساسايعنى هيطلع ندل معايا
بس هعمله ايه بقى عنده حق والله

مشكوره ياعسل ع مرورك العطر

beckham 12-26-2009 02:00 AM

لأا هو في حل من اتنين صراحه يعني
ياما هموت ياما هموت ملهاش تالت

vindiesel 01-09-2010 06:27 AM

ومن لم يمت بالسيف مات بغيره

تعددت الاسباب والموت واحد


انطق الشهادتين يا معلم واتكل على الله وارضى بقدرك


ههههههههههههههههههههههههه

الفرعون العاشق 01-09-2010 06:43 AM

مش عارف بس هو الموقف محير شويه
افضل انى اموت قبل ما نزل اصلا
وشكرا لموضوعك

yousef eldeep 01-09-2010 06:51 AM

احسن حاجة في الراجل المصري انة راجل
اكيد هتشاهد

تقبلي مني مروري


الساعة الآن 08:26 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir