منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   مطلوب اعضاء لفريق التنشيط (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=3659)

THE KING 03-24-2009 08:44 PM

منكم لسيلفر انا مليش دعوه (( نظام نداله بأه ))

karmen 04-17-2009 03:37 AM

هو يعنى ايه فريق تنشيط المنتدى
بيعملوا ايه يعنى؟
وانا ان شاء الله لما اكمل ال 30 موضوع
ده بعد 50 سنه يعنى
أبقى أطلب منكم انى أنضم للفريق

THE KING 04-17-2009 05:35 AM

والله انا اللى رئيس الفريق مش عارف يعنى ايه

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه

ربنا يقدم اللى فيه الخير يا كارمن وان شاء الله تعملى مليون موضوع

البرنس الوحدانى 04-17-2009 06:53 AM

نحن تحت الخدمة

THE KING 04-21-2009 03:53 AM

اشطات يا علي

prince of alex 04-21-2009 06:30 AM

ههههههههههههههههههههههههه هه

karmen 04-26-2009 02:07 AM

أنا بحاول أعمل مواضيع أكتر أهو
خليك يا عمرو عند وعدك

prince of alex 04-26-2009 02:52 AM

طب خلي عينك عليا يا باشا عايز ابقى معاكم

karmen 04-26-2009 10:25 PM

أنا مواضيعى وصلت 17
يا مسهل

THE KING 04-29-2009 08:40 PM

انا بطلب من الإداره تعيين كارمن و برنس ألكس والبرنس الوحداني فى فريق تنشيط المنتدى ..
وشكرا


الساعة الآن 03:40 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir