منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   دنيا الجوال (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=25)
-   -   فكرة مجنونه من اختراعي هههههههه (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=16447)

amira abdo 01-26-2010 05:28 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة vindiesel (المشاركة 118141)

بصى بقى انا جبت لك اصغر حاجه عندى يمكن تراجعى عقلك

وانا مش هستخدمه الا لو فضلتى مصممه

ماشى؟؟

براحتك بقى

انا حذرتك وخلاص
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



عوووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووووو ووووووووووو






[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

يامي يامي خاف ياعيد يامي يامي ههههههههههههههههههه ايه اللي انت جايبه ده ده تقريبا كده قطه هههههههههههههه

amira abdo 01-26-2010 05:30 AM

ياعم ادمن ايه الموبايلات الجامده دي هنحقدددددد منور يابوس
ومنتظرينك ياكارمن انتي وبنت الاسلام منوريييييييين


الساعة الآن 03:31 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir