منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم حواء (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=41)
-   -   عروسه المنتدي (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=14510)

golden man 11-21-2009 06:30 AM

تفرحى فيا ما كانش العشي يا ميرو بقى تعملى فيا كده بعد اما روحت حجزتلك المكان الى انتى كنتى عاوزاه
لا انا زعلان منك بجد مش هزار

amira abdo 11-21-2009 06:46 AM

لالالالالالالالالالا متزعلش خلاص سوري وانا اقدر علي زعلك والله بهزر معاك متزعلش بقي اوكي

golden man 11-21-2009 09:01 AM

مزعلتش يا ميرو متقلقيش انا لو زعلت هبقى حد تانى متخفيش مش بزعل من هزار يعنى
وانا يوم اما ازعل هزعل منك متخافيش

admin 11-21-2009 02:33 PM

فى انتظر عروسه اخرى


فى حاله عدم دخولكارمن نشوف مانوالى او لمحه حب

amira abdo 11-21-2009 09:20 PM

2 مرفق
ودي هتبقي كروت الدعوات والتورته

amira abdo 11-21-2009 09:30 PM

1 مرفق
ودي الدبل
وبكده اكون خلصت والحمدلله تجهيزات فرحي عاوزاكو تباركولي هاه وطبعا المنتدي كله معزوم يوم الخميس الجاي ف القاعه اللي انتو شوفتوا صورتها ههههههههههههههههههههه
دلوقتي بما ان كارمن غايبه فالعروسه اللي بعد كده هي مانوللي ميمو مبروك يا سكر منتظرين تجهيزات فرحك يا قمر

admin 11-22-2009 04:37 AM

الف مليون مبروك
ويارب تفتكرينى يوم الفرح الحقيقى


فى انتظرالعروسه الجديده

amira abdo 11-22-2009 05:36 AM

اكيد هفتكرك طبعا يا ادمن من غير كلام


لمحه حب 11-22-2009 06:39 AM

الف مبروك ياقمر فرحتلك

amira abdo 11-22-2009 06:56 AM

الله يبارك فيكي يا لمحه وعقبالك لما تبقي عروسة المنتدي


الساعة الآن 10:10 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir