![]() |
ميرسى ليكى زكريات
فعلا رد جميل جدا ومقنع تسلمى عالمرور |
أعذرونى يا جماعه أناهرد أخر واحد فى الموضوع علشان بجد الموضوع محير أوى وانصح أى حد وقع فى الموقف ده أنه يسمع أغنية (زى بعض) لهيثم شاكر |
هههههههههههههههههه
يا ساتر ليه بس الأغنيه البشعه دى ده الواحد كده هيروح يحرق الصديق والحبيب هما الاتنين وبعدين يا أسمر تجاوب اخر واحد ما هو خلاص كده احنا بقينا فى الآخر هو لسه حد تانى هييجى واللا انت هتستنى السنه الجايه وهتضمن منين برضو انك هتبقى آخر واحد |
انا شايف انى أنقذ الصديق وأحاول أنقذ الحبيب .. لان الصديق بيكون معايا طول عمري .. بس الحبيب يمكن اكون عارفه من سنه او كام شهر .. وطبعا ده ميغنيش انى اقعد افكر انى انقذ الحبيب بردو .. وشايف كمان .. انه مفيش وجه مقارنه بين التنين .. لان لكل واحد منزله خاصه .. لا يمكن تتقارن مع حد أخر |
انت على بال متفكر يا عمرو هتنقذ مين فيهم
هيكونوا هما الاتنين ماتوا ههههههههههههههههه وبعدين فعلا مفيش وجه مقارنه بس ساعات الظروف بتجبرك انك تختار حد فيهم والظروف دى بتكون اقوى منك |
اكيد الاثنين وشكرا لفكرتك يا ساره
|
ميرسى ليك يا محمود عالمرور
|
أنا عندي اجابة يا كارمن ...... مختصرة في عبارة........
{ الصديق وفي والحبيب خائن} |
ليه بس كده يا محمد
مش دايما والله دى بتبقى حاجات نسبيه بس طالما ده رأيك اوكى شكلك جربت ميرسى ليك عالمرور |
انا هنقذ الاثنين
|
| الساعة الآن 11:49 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir