منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   مين يقدر يجاوب على السؤال ده؟؟؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11510)

karmen 08-01-2009 01:41 AM

ميرسى ليكى زكريات
فعلا رد جميل جدا ومقنع
تسلمى عالمرور

el asmar 08-01-2009 09:45 AM

أعذرونى يا جماعه

أناهرد أخر واحد فى الموضوع

علشان بجد الموضوع محير أوى

وانصح أى حد وقع فى الموقف ده

أنه يسمع أغنية (زى بعض) لهيثم شاكر


karmen 08-01-2009 09:57 AM

هههههههههههههههههه
يا ساتر
ليه بس الأغنيه البشعه دى
ده الواحد كده هيروح يحرق الصديق والحبيب هما الاتنين
وبعدين يا أسمر تجاوب اخر واحد
ما هو خلاص كده احنا بقينا فى الآخر
هو لسه حد تانى هييجى
واللا انت هتستنى السنه الجايه
وهتضمن منين برضو انك هتبقى آخر واحد

THE KING 08-02-2009 11:09 AM

انا شايف انى أنقذ الصديق وأحاول أنقذ الحبيب ..
لان الصديق بيكون معايا طول عمري ..
بس الحبيب يمكن اكون عارفه من سنه او كام شهر ..
وطبعا ده ميغنيش انى اقعد افكر انى انقذ الحبيب بردو ..

وشايف كمان .. انه مفيش وجه مقارنه بين التنين ..
لان لكل واحد منزله خاصه .. لا يمكن تتقارن مع حد أخر

karmen 08-02-2009 11:46 AM

انت على بال متفكر يا عمرو هتنقذ مين فيهم
هيكونوا هما الاتنين ماتوا
ههههههههههههههههه
وبعدين فعلا مفيش وجه مقارنه
بس ساعات الظروف بتجبرك انك تختار حد فيهم
والظروف دى بتكون اقوى منك

mahmodsalama 08-03-2009 03:23 AM

اكيد الاثنين وشكرا لفكرتك يا ساره

karmen 08-09-2009 08:59 AM

ميرسى ليك يا محمود عالمرور

mr.x 08-12-2009 01:55 AM

أنا عندي اجابة يا كارمن ...... مختصرة في عبارة........

{ الصديق وفي والحبيب خائن}

karmen 08-12-2009 02:03 AM

ليه بس كده يا محمد
مش دايما والله دى بتبقى حاجات نسبيه
بس طالما ده رأيك اوكى
شكلك جربت
ميرسى ليك عالمرور

mahmodsalama 08-12-2009 06:23 AM

انا هنقذ الاثنين


الساعة الآن 11:49 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir