منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   دنيا الجوال (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=25)
-   -   كل واحد يكتب آخر رسالة وصلته ...يلا شباب وصبايا (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10732)

karmen 01-26-2010 10:41 PM

بهدوء









رجع الموبايل مكانه





وإتقل شويه


مش كل ما تسمع صوت رساله تجري

karmen 01-28-2010 02:57 AM

يارب ما أشوفك حائر
وللكعبه أشوفك زائر
وقول يارب مصر تكسب الجزائر

amira abdo 01-28-2010 06:20 AM

بليز كول مي

karmen 01-31-2010 01:34 AM

عايزني أفتكرك وإنت بعيد؟


عاوز حبك في قلبي يزيد؟

























إطلب 868 وحولي رصيد

karmen 02-01-2010 02:30 AM

friends are like pieces of puzzle


if you loose one


it will never be complete again


just want you to know



you are one of the pieces



i cant afford to loose

لمحه حب 02-01-2010 02:33 AM

اخر رساله

جتني تحيا جمهوريه مصر العربيه مبروك الفوز

karmen 03-26-2010 06:43 AM

one
two


i love you


three
four


love me more



five
six



give me kiss




seven
eight




ana habeet






nine
ten




enta tegen

ايلول 05-09-2010 01:24 AM

بعتلك سلامى مغلف بغرامى
لو ما وصلش يبقى اكيد
موظف فودافون حرامى

ايلول 05-09-2010 01:27 AM

هرسمك.............. فى عيونى

واخبيك..............فى جفونى


ومش هقول لحد انى"بحبك قوى"

ليحسدونى


الساعة الآن 10:39 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir