منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الابداعات الفنيه للاعضاء (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=45)
-   -   (يوم ضاع فيه الكثير)قصة رعب karmen (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10618)

البرنس الوحدانى 05-24-2009 04:13 AM

حلو يا كارمن فى منتهى الروعة

يلا ما انا هوديكوا فى داهية
ههههههههههه

كملى

karmen 05-25-2009 01:32 AM

هههههههههههههههه
حاضر يا على

karmen 05-25-2009 01:58 AM

(6666666666666)
قال على أرجوكم فلننتظر قليلا...................
دعونا نطرق الباب ونرى من فى الداخل دعوا الحياة تسير بشئ من الإثاره دعونا نعش مغامره جديدة
قد نجد فى البيت جماعة من الملائكه أو قد نجد جماعه من الشياطين لن يفرق هذا كثير
المهم أن نكسربعض من الملل والروتين وافقته مانوللى على الموضوع وقالت نعم لنعش بعض من الإثاره يا شباب
ووافقته سلمى أيضا ولكن لسبب آخر فقد كانت تريد دخول الحمام ومن المستحيل أن تفعل ذلك فى الغابه وفى العراء
دق على على الباب ونده لكن لم يجبه أحد
دق مره وإثنان وعشره ومع كل دقه كان قلبى يوشك على الطيران والفرار من صدرى
يا لغباءك ويا لغباءكم جميعا ألا يشاهد أحدكم بعض من أفلام الرعب قلت لهم ذلك
ضحك إيما وقال بلهجته العلميه وعقليته المنطقيه أى كارمن ما الذى تقولينه
هل تصدقين هذه الترهات التى تقدم فى أفلام الرعب ماذا سوف يحدث
هل سيخرج لنا من البيت حفنه من مصاصى الدماء يمتصون دماءنا جميعا ثم نتحول بعد ذلك الى مصاصين دماء بدورنا لا يا كارمن أنا أعارض فقط خوفا من أشخاص مسلحين لكن ما تقولينه لا
لا تفكرى فى هذا
يئسنا جميعا فى النهايه من أن يفتح أحد فأكملنا المسير فى الغابه ثم عدنا الى المخيم بعد أن أرهقنا المشى جميعا
كان الوقت حوالى الخامسه عصرا يا الهى مشينا فى الغابه 6 ساعات ولكننا فعلا شعرنا بهذه الساعات الست وتعبنا كثيرا
كان سيلفر وملاك قد تكلما كثيرا خلال كل هذه الساعات وأحسسنا جميعا أنها بداية خير وأن الأمور بينهم سوف تتحسن
خاصة عندما إلتوت رجل ملاك أثناء سيرنا ووقعت فأظهر سيلفر خوف شديد عليها وساعدها على القيام ولكن رجلها كانت تؤلمها حقا فرفعها سيلفر بين ذراعيه ومشى بها
يا للروعه ويا لجمال هذه اللحظات حينما أتذكرها الآن لقد صفقنا لهم جميعا
وبعد أن عدنا الى الخيام دخلت أنا ومانوللى وسلمى وملاك لنرتاح فى خيمه
ودخل بلابل وفينديزل وإياد وسيلفر وجولدن وجوست فى خيمه ودخل على وإيما وأحمد وأسمر وتهامى فى الخيمه الأخيره
كنا ننوى قضاء نصف ساعه فقط للراحه ولكننا نمنا 3 ساعات واستيقظنا فى الثامنه مساءا
كانت الظلمه قد دخلت عندما سمعنا صوت................

التالى

eima 05-25-2009 02:08 AM

بجد الله ينور

فى أنتظار بقيت القصة

ممتعــــــــــة بجد

karmen 05-25-2009 02:27 AM

ميرسى ليك إيما
تسلم على متابعة القصة

el asmar 05-25-2009 03:20 AM

القصه جميله أوى
فى أنتظار الأجزاء الأخرى

el asmar 05-25-2009 03:22 AM

ياجماعه عايزين وحش ياكل أياد
ويريحنى منه بسرعه

karmen 05-25-2009 03:50 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بلابل (المشاركة 59295)

بس احنا عوزين حاجة تاكل اياد

وتخلصنا منو

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silver (المشاركة 59131)
أنا عارف يا اياد انك هتودينا فى داهية


يعنى مش كفاية معانا فى كل حتة

حتى فى القصة كمان طالع وقرفنا

وكمان هتبوظ التخطيط وهتبوظلنا اليوم

أنت الواحد ما يعتمدش عليك فى حاجة


تسلم ايديكى يا كارمن وبداية موفقة



اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silver (المشاركة 59258)

بس أنا قلبى حاسس طول ما فيها اياد

مش هنعرف نعمل حاجة خالص طول القصة

ياريت يا كارمن الجزء اللى جاى تقوليلنا طلع وحش واكل اياد

وهتلاقى القصة بقى طعمها حلو وهنعرف نكملها



اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة el asmar (المشاركة 59700)
ياجماعه عايزين وحش ياكل أياد
ويريحنى منه بسرعه



يا خرابى أنا زهلت والله من كمية الناس اللى عاوزه اياد يتاكل
باين كده يا إياد (لوست لوف) ان انت كل أصحابك بيحبوك أويييييييييييييييييييييى

البرنس الوحدانى 05-25-2009 06:01 AM

حلو يا كارمن

golden man 05-25-2009 03:13 PM

قصه جامده يا كارمن انا متابعك من الاول انتى رائعه يا كارمن بالتوفيق دائما واما نشوف
المتحولون او اكلى لحوم البشر يا كارمن الى هيهبطوا علىالخيام


الساعة الآن 01:25 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir