منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   هل أنت(مع) أو (ضد) ؟؟؟؟؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10540)

البرنس الوحدانى 05-20-2009 12:21 AM

هههههههه ههههههههههه
لا بدور ولا حاجة يا بلابل

لو الثورة فيها فايدة يبقى هبقى معاها

هل انت مع او ضد ان البنت تعيش لوحدها فى بلد غريبة؟

karmen 05-20-2009 02:43 AM

حسب البنت نفسها وحسب شخصيتها
لو هى بنت تمام هتقدر تحمى نفسها وتعيش لوحدها أحسن من ألف راجل
لكن لو البنت يعنىىى..........
يبقى لأ طبعا
هل أنت مع أو ضد مبدأ البقاء للأقوى؟؟؟

البرنس الوحدانى 05-21-2009 02:54 AM

لا طبعا ضده
امال الضعيف يروح فين والفقرا والمساكين

هل انت مع او ضد تفضيل النفس علىى الغير؟

karmen 05-21-2009 04:12 AM

لأ طبعا
دى من أسوأ أنواع الأنانيه
هل أنت مع أو ضد الرأسماليه؟؟؟

el asmar 05-21-2009 04:55 AM

أكيد طبعا أن السنيما الأمريكيه أحسن بكتتتتتتتتير من السينما المصريه
والدليل علي ذلك هلييييييييييييود العظيمه وهي أكبر دليل علي صناعة السينما الأمريكيه

هل أنت مع أم ضد صداقة البنت والولد في الكليه؟

karmen 05-21-2009 04:59 AM

ايييييييييييييييييييييييي يه
انت رحت فين يا أسمر
انت جبت السؤال اللى انت جاوبت عليه ده منين
ايه علاقة الرأسماليه بصناعة السينما الأمريكيه
انت أكيد شفت السؤال ده فى أول صفحه وجاوبت عليه
ركز شويه يا مان
بصراحه سؤالك صعب بس أنا شايفه انه لو زماله فى حدود الأدب والمسموح يبقى أوكى لكن لو هتتعدى الحدود يبقى مينفعش
هل أنت مع أو ضد الرأسماليه؟؟؟

el asmar 05-21-2009 05:13 AM

أنا لست مع الرأسماليه لأن كون أنك تكون أنسان رأسمالي
أذن أنت أصبحت الفلوس بتحكم كل حاجه في حياتك

هل انت مع أم ضد المحسوبيه والوساطه؟

karmen 05-21-2009 05:20 AM

ربنا يرحمنا من المحسوبيه والوسطه اللى ودت بلدنا ورا الشمس
هو احنا جايبنا لورا غيرها كله بياخد مكان كلوا واللى ميستحقش بياخد مكان اللى يستحق
شفت هنا تعليق فى الماجيك بيقول
يا مصر لو نيلك صلصه مش هيكفى الكوسه اللى فيكى
ارحمنا يارب
هل أنت مع أو ضد جماعة الأخوان المسلمين؟؟؟

el asmar 05-21-2009 05:44 AM

انا لست مع جماعة الاخوان المسلمين لان علاقة الانسان بربنا مش محتاجه
انك تنضم لجماعه من الجماعاتوده رأيي الشخصي مع أحترامي للجميع


هل أنت مع أم ضد المذاكره الجماعيه؟

karmen 05-21-2009 05:53 AM

أى حاجه جماعيه وفيها تعاون بحبها جدا
وأكيد معاها
لأنها بتشجع بشكل كويس جدا
هل أنت مع أو ضد منظمة حماس؟؟؟


الساعة الآن 05:07 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir