منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اللعـــب (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=52)
-   -   أحكاااام أحكاااام أحكاااام (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9458)

ايلول 05-26-2010 01:18 AM

1111111111111111111

انا عارفه انتى هتحكمى عليها بايه
اكيد هتغسل صحون
هههههههههههههههه
ربنا على المفترى يا هند
هى علشان اكبر منك هتستغلك كده
لالالالالالا ياريم
ما ينفعش كده
وانتى يا هند
اوعى تسمحيلها تعمل معاكى اى حركه نداله
ولو اتصرفت اى تصرف غلط
انا ما اعرفش حد فيكم
ههههههههههههههههههه

lost love 05-26-2010 02:44 AM

ههههههههههههههههههههه
اهم حاجه انك فالاخر برضو اتخليتى عنها
ياحول العالم متسمعيش ياهند احنا اخوات
هخليكى تعملى شغل البيت كله مش الصحون بس

2

ايلول 05-26-2010 03:32 AM

33333333333333333
شوفى يا ريم
ان كان على شغل البيت
دى بسيطه بس لغايه ما تخلصى امتحانات وبعد كده تاخدى.............
ولا ايه رايك يا هند

THE.DEVIL 05-27-2010 01:22 AM


444444444444

البسمه الخجوله 06-30-2010 07:43 AM

5
5
5
5
5
5


الساعة الآن 04:21 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir