منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اللعـــب (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=52)
-   -   لعبة الامبراطور...خطيرة هتولع المنتدى (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=322)

لمحه حب 04-27-2010 03:48 AM

ههههههههههههههههههههههههه ههههه
حلاوتك دي مصصحه

111111111111111111

بلابل 04-27-2010 03:52 AM

بيقولو فى فلم حلو اوى دلوقتى روحى شوفية كدا يا ريم

وتعالى احكهولى لان الكهرباء مقطوعة عندنا

222222222222

lost love 04-27-2010 03:53 AM

طبعا يالمحه مصحصحه

دى امبراطوريه المنتدى

عايزاها تضيع منى

وبعدين ماناقولت لبلابل اسيبهالك

قالى خايفه ومستسلمه

اوريله بس شويه انى مش مستسلمه

وبعدين اسيبها

000000

بلابل 04-27-2010 03:54 AM

عوزك تفضلى متمسكة بيها علشان اول متروح منك

تعرفى ان الله حق

222222222222222

ولا اية

لمحه حب 04-27-2010 03:59 AM

ههههههههههههههههههههههه
انا بهدي النفوس بس

333333333333333333333333

lost love 04-27-2010 04:00 AM

ولا ااااااااااااااه

مش هزعل على شئ ضاع منى هسيب الشئ هو اللى يزعل عليا

0000000000000000000

بلابل 04-27-2010 04:04 AM

يا تقيل

بس بردو هتزعلى عليها

ههههههههههههههه

1111111111111111

lost love 04-27-2010 04:08 AM

لامش تقيل

بس مش هزعل والله

2222222222222222222222

بلابل 04-27-2010 04:12 AM

لما نشوف

333333333333

ahmed.dodo 04-27-2010 04:15 AM

1111111111111111111
انا معاكم وليه علشان نغير الامبراطور الرخم ده
انا مش بحب السيطره خالص يله نصحى ونغيره
نعمل مظاهره او انقلاب ولا ايىىىىىىىه



الساعة الآن 04:58 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir