منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اللعـــب (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=52)
-   -   لعبة الامبراطور...خطيرة هتولع المنتدى (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=322)

بلابل 04-27-2010 01:00 AM

عوزين نغير الشعااااااااااااااااااار

وتبقى اسمها امبراطورية بلابل المتحدة المتفرقة

ههههههههههههههههههههههه

ليكى يوم يا لوست

111111111111111111

lost love 04-27-2010 01:12 AM

هههههههههههه

كل واحد بيكون ليه يوم

وبعدين ايه المتحده المتفرقه دى

الشعار ده مش عاجبنى

غيره

000000000

لمحه حب 04-27-2010 01:14 AM

هو احنا ناقصين متفرقه كدا عمرك مش حطول الامبراطوريه خلي المنتفرقه تنفعك

1111111111111111111111111111111111

بلابل 04-27-2010 01:15 AM

من حقة انتى الامبراطورة بردو

تحبى حضرتك نسمهولك اية

2222222222222

lost love 04-27-2010 01:20 AM

ممكن تقولوا وانا اختار هههه
مهنتى بقى ولازم اعمل كدا ولاايه

111111111111111

بلابل 04-27-2010 01:44 AM

على فكرة عمرنا مهنعرف نعد وانتى صحية كدا

ولا اية رايك يا لمحة

111111111111111

lost love 04-27-2010 01:55 AM

طيب شوف بقى انت بتعد غلط ازاى

0000000000000

بلابل 04-27-2010 01:59 AM

على فكرة انا من كتر العد اتلخبط

لوست هتجننا وتخلينا نروح ومنرجعشى

111111111111111111111

lost love 04-27-2010 02:04 AM

لا بعد الشر عليهم

هما بس ههههههههه

ولاجنان ولاحاجه

22222222222222222

بلابل 04-27-2010 02:22 AM

هما بس

يعنى انا اتجنن عادى

طب حاضر اول متبقى معايا الامبراطورية هقيم عليكى الحد

هههههههههههههههههه

333333333333333333


الساعة الآن 07:11 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir