منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اللعـــب (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=52)
-   -   لعبة الامبراطور...خطيرة هتولع المنتدى (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=322)

golden man 04-23-2010 11:13 AM

ابقى شوف مين هيعد معاكى بقى
انتى بتخمى احنا فين من الكلام ده
لالالالالالالالالالالالال الالالالالالالالالالالالا لالا
انى احتج احتج احتج وبشده

golden man 04-23-2010 11:14 AM

خلاص بما انك هتعدى تنازلى يالا والى يوصل لرقم واحد يبقى هو الامبراطور
777777777777777777777777777777777777777

lost love 04-23-2010 11:22 AM

عارفه انت دخلت ولغبطنى عشان معرفشى اعد منين
بس ممكن ارجع مالصفر
انت كدا هتعمل انقلاب للعبه
طيب بقولك ايه انازهقت منها
وخلاص هسلمهالك ياهميا من غير اى مشاكل
امضيلى بس على الشيك ده

golden man 04-23-2010 11:30 AM

بابا قالى متمضيش على حاجه متعرفهاش
بس ممكن ابصم

lost love 04-23-2010 11:34 AM

يبقى مش بتعرف تكتب وبتتحجج

وانا مش ببصم حد

golden man 04-23-2010 11:38 AM

بتتعاملى بفيزا كارت
ممكن اديكى الرقم

lost love 04-23-2010 11:40 AM

طيب ايه بقى

فين الارقام اللى بنعدها

ولا نرجع من مكان مابتدينا

golden man 04-23-2010 11:45 AM

نرجع اخر رقم كان
انا الى كاتبه يبقى انا
8888888888888888888888888888888888888

lost love 04-23-2010 12:22 PM

طيب همشيها ياهيما
999999999999999999999999999

GHOST 04-23-2010 04:20 PM

10 10 10 10 10 10 10 10 10
10 10 10 10 10 10 10 10
10 10 10 10 10 10 10
10 10 10 10 10 10
10 10 10 10 10
10 10 10 10
10 10 10
10 10
10

ايام زا امبيرور من تااااااااااااااااني




الساعة الآن 02:42 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir