منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اللعـــب (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=52)
-   -   لعبة الامبراطور...خطيرة هتولع المنتدى (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=322)

lost love 04-22-2010 10:24 PM

انت عايز تخلص منى بسرعه كدا يابلابل

ادينى مانساكم يعنى شويتين

بس حلوه حكايه التثبيت دى ياهيما والله

0000000000000000000000000

prince of alex 04-23-2010 01:36 AM

11111111111111111111

بلابل 04-23-2010 01:45 AM

انا مقدرشى اقول كدا

كل الحكاية اننا كل منعد ترجعينا تانى

سبينا نعد لغاية 9.5 وبعدين ابقى رجعينا تانى

ههههههههههههههه

22222222222

ايلول 04-23-2010 01:54 AM

333333333333333333333

وهى هتسيبنا يا بلابل

دى هتورينا نجوم السما

بلابل 04-23-2010 01:56 AM

4444444444444

وهتخلينا نعدهم نجمة نجمة

ايلول 04-23-2010 01:58 AM

5555555555555555

ودى اول نجمه يا بلابل

lost love 04-23-2010 01:59 AM

واقفوا النجوم وابداء مالاول

علشان تعرفوا انى دكتاتوريه عالاخر هههه
00000000000000000000000

ايلول 04-23-2010 02:03 AM

ايوه كده يالوست

وريهم الجدعنه ازاى

111111111111111111111

بلابل 04-23-2010 02:03 AM

مش بقلك هتخلينا نعدهم

ربنا يسطر ومتقلناش اطلعو جبوهم كمان

هههههههههههههه

1111111111111111

lost love 04-23-2010 02:06 AM

كدا علشان خاطر بلابل نررررررررجع مالاول تانى

وبلاش مالصفر

111111111111111111111111111


الساعة الآن 08:17 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir