منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   رشح معانا مين هيكون ايه........؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9520)

admin 09-29-2009 07:23 AM

بروفيسير المنتدى

silver

4
ever

manolly 09-30-2009 05:29 AM

بناء على اغلبية الاصوات
تم تحديد مين هو البروفيسير بتاعنا
احب اقولك الف مبروك وانت فعلا بروفيسير وتستاهل اللقب


(((*)(((*)(((*)(((*)(((*)((بروفيسير الماجيك))(*)))(*)))(*)))(*)))(*)))(*)

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



***silver***

@};-@};-@};-@};-@};- (*)(*)@};-@};-@};-@};-@};-




[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
silver
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

karmen 10-01-2009 01:59 AM

مبروك يا بروفيسير المنتدى(silver)
طب حددى اللقب التانى يا مانوللى ياللا

manolly 10-01-2009 11:37 AM

طيب بعد ماحددنا اول لقب
نحدد تانى لقب عندنا وهو



((((((((((قاضي المنتدى))))))))))

وده هيكون مسئول عن النظر في اى مشكلة بين الاعضاء ومحاولة حلها بس بشكل رسمى
ومن رايي انه يكون مسئول عن محكمة الحب والرومانسية وكرسي الاعتراف عقبال ما يرجع عمرو وبلابل
بس حتى لو رجعوا وكملوا هيكون من حقه انه يدخل في المحاكمة سواء هنا او هنا



هااااااا رشحوا بقى مييييييييييييين

والترشيح هيكون لمدة اسبوع
وان شاء الله الخميس الجاى هيتحدد مين هو القاضي بناء على ترشيحاتكم

manolly 10-01-2009 11:41 AM

بما ان سيلفر بقى

(((*)(((*)(((*)(((*)(((*)((بروفيسير الماجيك))(*)))(*)))(*)))(*)))(*)))(*)

اطلب منك بعد اذنك طبعا تعملنا موضوع (مثبت) وده يكون لاى استفسارات عن اى حاجة سواء ليها علاقة بالمنتدى او باى حاجة تانى غيره
وهيكون مطلوب منك الرد على اى اسئلة تجيلك في قدر استطاعتك طبعا يا بروفيسير

manolly 10-02-2009 01:01 PM

هاااااااا مفيش ترشيحات لييييييييه
وفين موضوعك يا سيلفر


manolly 10-10-2009 10:58 AM

((((((((((قاضي المنتدى))))))))))

وده هيكون مسئول عن النظر في اى مشكلة بين الاعضاء ومحاولة حلها بس بشكل رسمى
ومن رايي انه يكون مسئول عن محكمة الحب والرومانسية وكرسي الاعتراف عقبال ما يرجع عمرو وبلابل
بس حتى لو رجعوا وكملوا هيكون من حقه انه يدخل في المحاكمة سواء هنا او هنا



ايه محدش ينفع يكون قاضى هنا ولا ايه


انا ارشح كارمن

golden man 10-10-2009 11:22 AM

مبروك يا سيلفر ورشح للقاضى عمرو زى ما هو

admin 10-10-2009 02:29 PM

انا ارشح كارمن

manolly 10-12-2009 07:43 PM

تمام كارمن 2
وعمرو 1


مين تانى هيرشح

admin 10-15-2009 10:44 PM

طي فين باقى الاعضاء

manolly 10-15-2009 11:25 PM

معرفش والله
ايه الطناش اللى الناس فيه ده

GHOST 10-31-2009 10:25 PM

ياريت تبدأي بتنشيط الموضوع من جديد

واخبار الأعضاء به

وربنا يوفئك ويتنشط من جديد

بلابل 11-01-2009 11:53 AM

اية يا مانوللى

ابعتى رسايل خاصة للاعضاء

وان شاء الله خير

بس بلاش تعملى معايا كدا

هههههههههههههههههههه

manolly 11-05-2009 05:06 AM

اعمل ايه ياعم
انت هتجيبلى مصيبة ولا ايه
ههههههههههههههه
مين ده يا جماعة
انا معرفوووووووووووووووش


وبعدين انا قولت نرشح قاضى المنتدى

amira abdo 11-22-2009 12:11 AM

طب انا هقترح ممكن يكون قاضي الماجيك ادمن ايه رائيكو؟

صانع الخيال 11-22-2009 01:44 AM

يعنى الى انتوا شايفينة
انا معاكوا فية

admin 11-22-2009 04:49 AM

نشوف الاغلبيه



بس دى ثقه غاليه عاليا

asf hell 11-23-2009 05:38 AM

انا اعترض
بس لية معرفش
المهم انى بعترض وخلاص
انا asf


manolly 11-24-2009 06:46 AM

تعترض على ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

admin 11-24-2009 06:52 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة asf hell (المشاركة 97845)
انا اعترض
بس لية معرفش
المهم انى بعترض وخلاص
انا asf



وماله


المبدء بيقول انا اعتارض اذا انا موجود


منور يغالى

karmen 11-24-2009 07:10 PM

أعتقد إنه بيعترض على ترشيح أميره للأدمن كقاضي للمنتدى
واللا انت بتعترض على إيه بالظبط يا أحمد؟؟

asf hell 11-24-2009 10:43 PM

مش عارف
بس انا بعترض وخلاص
هما مش فى مجلس الشعب بيعترضوا برضوا
ههههههههههههههههههه


لا انا بعترض لهدف ان معظم الناس هنا متعرفش بعضها
ازاى هختار واحد انا معرفوش وامسكة حاجة
ولا اية



admin 11-25-2009 12:36 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة asf hell (المشاركة 98452)
مش عارف
بس انا بعترض وخلاص
هما مش فى مجلس الشعب بيعترضوا برضوا
ههههههههههههههههههه


لا انا بعترض لهدف ان معظم الناس هنا متعرفش بعضها
ازاى هختار واحد انا معرفوش وامسكة حاجة
ولا اية




ده على اساس انك متعرفنيش

والحمد لله كل الى هان اهل للثقه لا من رحم ربى

manolly 11-29-2009 04:32 AM

كارمن 2
ادمن 1
عمرو 1


تفتكروا دى نتيجة ولا اييييييييييييييه؟
ياريت اللى مش رشح قاضى المنتدى يدخل ويرشح
بليييييييييييز يا جماعة

admin 11-29-2009 04:39 AM

فى انتظر باقى الاعضاء

karmen 12-04-2009 07:51 AM

لا أعتقد يا احمد ان معظمنا هنا عارفين بعض
فيه ناس عارفينهم شخصيا
واللي منعرفهمش شخصيا اعتقد ان احنا بقينا معاهم عشرة عمر
يعني نعرفهم كويس اوى

admin 12-04-2009 08:39 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen (المشاركة 102429)
لا أعتقد يا احمد ان معظمنا هنا عارفين بعض
فيه ناس عارفينهم شخصيا
واللي منعرفهمش شخصيا اعتقد ان احنا بقينا معاهم عشرة عمر
يعني نعرفهم كويس اوى


هو ده الكلام

ادخلين على سنتين

EzAt99 12-22-2009 05:03 AM

كــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــارمن
أسف يا أسامه
أسف يا عمرو بيه

أمير الظلام 02-18-2010 08:19 AM

لو تسمحولي انا هختار لقب مش مذكور وهوا لقب عن شخصيتي

اختار لقب { الـــــــــــــغـــــــــ ـامــــــــــــــــض }

ahmed_yasser190 03-06-2010 08:35 AM

شكراااااااااااااااا وبارك الله فيك


الساعة الآن 02:24 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir