منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   اوصف نفسك بكلمه واحده, كلمه واحده بس مش اكتر من كده (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9395)

الامل المبهر 05-13-2009 01:28 AM

جوهرة[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

الامل المبهر 05-13-2009 01:30 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

THE KING 05-13-2009 03:04 AM

مبهج

karmen 05-14-2009 02:36 AM

انسانه عاديه

night_fox 05-14-2009 03:25 AM

mr. presedent

karmen 05-14-2009 06:12 AM

you are mr.presedent ?
or who?

night_fox 05-14-2009 02:42 PM

belzabt i'm him
bs fadelly 10 years aw 15 years w ab2a mr. presedent isa
ed3oly ba2a

THE KING 05-14-2009 07:51 PM

لا انا مش عاوزك رئيس طبعا ... عاقل

karmen 05-15-2009 01:12 AM

حرام عليك ليه بس عايز تبقى بريزيدينت
على فكره دى حاجه مش كويسه

بلابل المتمرد 05-15-2009 01:31 AM

:(حزين:(

بلابل 05-15-2009 01:35 AM

حزين طب ازاى

مرح لحد ما

karmen 05-15-2009 01:56 AM

بلابل شايف ان ابن عمه مينفعش يوصف نفسه انه حزين
شكلك سعيد جدا يا بلابل المتمرد

THE KING 05-15-2009 01:59 AM

مبهوج

بلابل المتمرد 05-15-2009 02:36 AM

هو انا لازمن ابين انا عمرى ما بينت انى حزين عشان كدة الناس كله بتشوفنى مرح يبلابل

أصولى بعض الشىء

karmen 05-15-2009 04:15 AM

what is the mean of
أصولى؟

بلابل المتمرد 05-15-2009 04:48 AM

لا كارمن أصولى مش وصولى

karmen 05-15-2009 05:39 AM

yes
أنا فاهمه انها مش وصولى لو وصولى كانت تبقى أهون وكنت فهمت
لكن يعنى ايه
أصولى

بلابل المتمرد 05-15-2009 10:00 PM

(اصولى) هى كلمة يطلقها المثقفون على من يتمسك باصله العربى وجزوره الاسلامية وينتمى لهم ويفخر بزلك ويساير الاحداث ويحكم عليه من هذا المنطلق اى خدمة كارمن شيلى الجمايل دى
جرىء

karmen 05-16-2009 12:19 AM

هههههههههههههههه
بس بجد معلومه جديده عليه
ميرسى بلابل المتمرد على التوضيح

THE KING 05-16-2009 01:56 AM

طيب

karmen 05-16-2009 04:07 AM

وأنا كمان

هيمة فرج 05-16-2009 08:51 AM

متفائل

بلابل المتمرد 05-17-2009 09:43 AM

~X(مجنون~X(

هيمة فرج 05-17-2009 11:00 AM

مبسوووووووووووووووووووووو ووووط

karmen 05-18-2009 01:38 AM

عصبيه جدا
(فى الفتره دى بس)

night_fox 05-18-2009 03:03 AM

funny
:D:D:D:D:D:D:D

karmen 05-18-2009 03:12 AM

وأنا كمان

amralbob 05-18-2009 04:51 AM

محبوب

karmen 05-18-2009 07:31 AM

مش عارفه والله وأنا كمان واللا لا فى دى بقى الناس هى اللى تحكم
ممكن أقول بحب الناس

night_fox 05-19-2009 04:06 AM

ezzay ba2a ya karmona ya 3asoola
enty aktar wa7da ma7booba
lw msh mesada2a
elnas hatrod wet2ool
i'm apirate

amralbob 05-19-2009 06:10 AM

اكيد انتي حبوبه وعسوله ودمك خفيف وكل حاجه ياكارمن

karmen 05-19-2009 06:16 AM

thank you sa3ed
ده بس من ذوقك

golden man 05-19-2009 11:46 AM

ماشى يا حبيبى يا سعيد
وانتى طبعا محبوبه يا كارمن


مش عارف اقول حاجه عن نفسى
يمكن ما يكونش فيه حاجه كويسه

karmen 05-20-2009 02:48 AM

ميرسى ليك بوب
وازاى يعنى يا جولدن مافيكش حاجه كويسه
لا طبعا كل انسان فيه ولو حاجه بسيطه كويسه
وانت بالذات باين عليك طبعا ان فيك ميزات كتيره جدا

بلابل المتمرد 05-20-2009 02:52 AM

قيادى

night_fox 05-22-2009 08:13 AM

i'm davey jones

el asmar 05-24-2009 09:42 AM

أشكرك وننتظر منك المزيد

night_fox 05-24-2009 10:15 AM

excuse me black
whta was ur answer 4 taht topic???? l
u said:
أشكرك وننتظر منك المزيد
enta btoshkoro 3ala a ana msh fahem
mmkn ted5ol tany 3ala eltopic wetwada7
3shan lw feeh 7aga enta shyefha
w e7na msh shayfenha
ned5ol wen2ol thanks e7na kaman
ok plz don't b late
byeee

i'm
bootstrap

karmen 05-24-2009 10:37 PM

أه فعلا
ياريت يا أسمر

el asmar 05-25-2009 03:37 AM

حساس


الساعة الآن 01:38 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir