منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اللعـــب (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=52)
-   -   ما هي وظيفة اللي بعدك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=20777)

THE.DEVIL 05-09-2010 08:15 AM


واللة عندك حق
اللى بعدى حداد


ايلول 05-09-2010 09:12 AM

ماشى اهو كله اكل عيش

اللى بعدى

سواق

THE.DEVIL 05-09-2010 07:28 PM


سواق اية بقة اوك
اللى بعدى
غواص

lost love 05-09-2010 09:35 PM

وانا موافقه

اللى بعدى منقذ فالبحر الاحمر

THE.DEVIL 05-10-2010 12:14 AM

فى البحر الاحمر مرة واحد اوك
اللى بعدى
وكيل نيابة

ايلول 05-10-2010 01:38 AM

وكيل نيابه
اوك
حاسب وانت بتكلمنى

اللى بعدى مطرب شعبى

THE.DEVIL 05-10-2010 03:01 AM

اوك اللى بعدى
مهندس زراعى

ايلول 05-10-2010 07:34 AM

ياعينى على الزراعه اللى انا هعملها
كده الارض كلها هتبور خالص

الى بعدى رجل اعمال او سيده اعمال

lost love 05-10-2010 10:43 AM

اوووووووووك

اللى بعدى سكركير

THE.DEVIL 05-11-2010 02:16 AM


سكرتير اية بقة يلا اى حاجة اهو كلة اكل عيش
اللى بعدى
تاجر سيارات

ايلول 05-11-2010 02:55 AM

100 فل و 14
كده تمام
اللى بعدى سايس فى الجراج

THE.DEVIL 05-11-2010 03:50 AM


اوك اللى بعدى
تاجر كلاب هو هو هو هو هو هو
ههه

ايلول 05-11-2010 03:58 AM

ياعينى
على الكلاب وديعه خالص

اللى بعدى
حلاق

ابسط يا عم

lost love 05-11-2010 04:05 AM

ابسط ياعم
طيب ماشى

جزار

ايلول 05-11-2010 04:36 AM

يبقى هنكل لحمه
اللى بعدى
تاجر موبيليا

دمياطيه بقه

احساس برئ 05-11-2010 07:44 AM

اوك
الي بعدي كناس كناس كنـــــــــــــــــاااااا ااااااااس

THE.DEVIL 05-11-2010 08:00 PM


كناس فى البيت ولا فى الشارع
اوك ما علينا
اللى بعدى
تاجر قماش

احساس برئ 05-12-2010 04:06 AM

اوك
الي بعدي وزير

THE.DEVIL 05-12-2010 04:44 AM


شغال
اللى بعدى
تاجر موز علشان يجيلوا حساسية ههههه


lost love 05-12-2010 06:15 AM

هههه اشمعنى الحساسيه
هما بيفرقوها مع الموز اليومين دول ولاايه

اللى بعدى دكتور متخصص فالحساسيه

ايلول 05-12-2010 07:42 AM

ههههههههههههههههه

وانا ان شاء الله هعالجك من الحساسيه يا ريم

شوفى يا حبيبتى
علاجك ان انتى تاكلى كل يوم 5 كيلو موز

بعد شهر تكونى بقيتى زى العصفوره

THE.DEVIL 05-12-2010 09:57 PM

اية يا ايلول اللى بعد مش بيشتغل حاجة اوك
اللى بعدى
بتاع قطع غيار توكتوك
ولا مش عارفين التوكتوك


THE.DEVIL 05-27-2010 01:56 AM


اية يا جماعة هى الشغلانة دى وحشة اوى
اوك نغيرها
اللى بعدى دكتور جراحة

همسه 06-24-2010 02:11 AM

اللى بعدى
دكتور اطفال

admin 06-24-2010 03:28 AM

ماشى الى بعدى مدرس

ahmed.dodo 06-24-2010 09:12 PM

اوكى
والى بعدى وزير

admin 06-24-2010 09:50 PM

الى بعدى مدير

همسه 06-25-2010 06:43 AM

اللى بعدى مشرف

ايلول 06-25-2010 08:13 AM

صح ياهمسه

اللى بعدى


كهربائى

admin 06-26-2010 06:18 AM

ههههههههه
يريت

الى بعد نجار

البسمه الخجوله 06-28-2010 09:51 AM

لالالالالالالالالالالالا
انا مشش نجار ابدااااااا
اللى بعدى
شغلته طالب يذاكر وبس

عابده تائبه لله 06-28-2010 07:43 PM

هههههههههههههه
يا ريت ان شاء الله أرجع اذ1كر قريب

اللي بعدي

قهوجي

ahmed.dodo 06-30-2010 05:10 AM

عادى وعندك واحد شاى
والى بعدى حرامى وانا الى ادافع عنه

البسمه الخجوله 06-30-2010 07:21 AM

خلاص يبقى انا الحرامى
ولازم تدافع عنى احسن ما ادخل السجن


اللى بعدى
دكتور/ة


الساعة الآن 10:28 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir