منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم حواء (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=41)
-   -   عصابة بنات الماجيك...اوعى وشك (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=15154)

golden man 12-23-2009 12:22 PM

انا مقلتش حاجه ايه يا ملووكه انتى تقوليلها كلام ما قولتوش
طب انا كنت زعلتك علشان توقعى بينى وبين ميمو حبيبة قلبى
ده قلبى اذين وبطين وميمو

bosbos love 12-23-2009 12:45 PM

هههههههههههههههه
حلوة دى يا هيما
ايوة كدا صلح موقفك بدل
متحكم عليك حكم جامد

manolly 12-25-2009 05:30 AM

شوفت فار اسود
ممممممممممممممممممم
طيب وعملك ايه يا ترى
عضك ولا ضربك ولا عمل فيك ايه
ياريتك بس متكونش جريت منه
ههههههههههههههههههههههههه ههه
الفار طبعا

karmen 12-25-2009 06:24 AM

ياااااااااااااااااااااااا ااااااه
هو لسه جولدن هنا
حلاااااااااااااااااااوتك
طب ياللا بقى خد دول عالماشي
1-إيه هي آخر مسج وصلتلك عالموبايل؟
2-حبيت كام مره في حياتك حب حقيقي؟
3-أعجبت بكام بنت في حياتك؟
4-لو مكانش إسمك إبراهيم كنت تحب يكون إسمك إيه؟
5-ليه النيك نيم بتاعك سواء عالميل أو المنتدى هو جولدن مان؟
هل إنت حاسس إنك رجل ذهبي فعلاً؟
6-ممكن ترتبط بواحده كانت مرتبطه قبلك بكذا واحد؟
7-انت رومانسى اكتر ولا واقعى اكتر؟
8-ايه هى مواصفات شريكه حياتك ؟ ولقيتها ولا لسه؟
9-مين هي زميلتك اللي هتهديها ورده ؟(في السؤال اللي جاوبته لستار)

10-ايه رايك فى الحب عن طريق النت ؟ وممكن ترتبط من على النت ولا لا؟
ياللا يا نجم

عيش مع الشويه دول
ومتفتكرش إنها كده النهايه
ده إحنا لسه بنقول يا هادي

ملاك الروح 12-25-2009 06:45 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة golden man (المشاركة 112320)
انا مقلتش حاجه ايه يا ملووكه انتى تقوليلها كلام ما قولتوش
طب انا كنت زعلتك علشان توقعى بينى وبين ميمو حبيبة قلبى
ده قلبى اذين وبطين وميمو

انت مقولتش حاجه يعني انا جايبه الكلام م جيبي
خليك شجاع بس كدا وقول انا قولت ولما يحصلك حاجه متخفش أنا مش هقف معاك يارب نفسي

karmen 12-25-2009 10:29 AM

إيه يا نجم مش شايفين اجاباتك يعني؟؟؟؟؟؟؟
مممممممممممممممممم؟؟

THE STAR 12-25-2009 10:35 AM

انا عاااااايزاااكو متخليهووش يعرف يتنفس بس من كثر الاسئله
احنا مش بنهزر هنا
كفايه الحزب الفسكان بتاعهم دهون
والاسئله الكثييره اللي اتسألتها هنااك ها ؟
يلا يا سي جولدن اتفضل جااوب
وبسرعه علشان احنا مش فاضيين
ورانا رهاائن كثيير

golden man 12-25-2009 10:42 AM

اها
اوك ماشي انتوا تؤمرو

golden man 12-25-2009 11:02 AM

1-إيه هي آخر مسج وصلتلك عالموبايل؟
عايزه قبل ما تسالى ولا بعد اما سالتى
من واحد صحبي عاوزه نصها يعنى
ص+ ا + ح + ب + ك
للأبد ..
وإذا ما يعجبك احذف الصاد واعتبر الباقى عهد
2-حبيت كام مره في حياتك حب حقيقي؟

لا لسه مفيش حقيقى
3-أعجبت بكام بنت في حياتك؟
مش عارف ( مش قادر احدد )
4-لو مكانش إسمك إبراهيم كنت تحب يكون إسمك إيه؟
إبراهيم
5-ليه النيك نيم بتاعك سواء عالميل أو المنتدى هو جولدن مان؟
الى خطر على بالى
هل إنت حاسس إنك رجل ذهبي فعلاً؟
ذهبي بس الذهب الاسود والى يجاوب على السؤال ده مش انا
6-ممكن ترتبط بواحده كانت مرتبطه قبلك بكذا واحد؟
نووووووووووووووووو
7-انت رومانسى اكتر ولا واقعى اكتر؟

لما يبقى فيه رومانسيه واعيشها ابقى احدد واجاوبك
8-ايه هى مواصفات شريكه حياتك ؟ ولقيتها ولا لسه؟

تكون ذات خلق ودين تكون روحها خفيفه وكل اما الاقيها تضيع فمبقتش ادور
9-مين هي زميلتك اللي هتهديها ورده ؟(في السؤال اللي جاوبته لستار)

كانت واحده زميلتى فى الكليه
10-ايه رايك فى الحب عن طريق النت ؟ وممكن ترتبط من على النت ولا لا؟
هو ممكن يحصل انه يبقى فيه حب عن طريق النت بس انا ما احبذهوش لان كل شخص ممكن يكون بيضحك على التانى او بيتسلى بيه الكلام بيتذوق لكن لو شخص تعرفه وقدامك هيبقى احسن وانا ميتهياليش انى ممكن ارتبط من على النت لازم اشوف الشخص واعرفه معرفه تامه

golden man 12-25-2009 11:05 AM

ماشي يا ملوكه وانا كنت مفكرك هتقفى معايا وادينى جاوبت يا ابله كوكى واما نشوف يا استار
مش ارف انا مزعلك كده ليه عاوزه تخلصي منى

THE STAR 12-25-2009 11:10 AM

اناااااااااااااااااااا؟
كلا البته
انا اخلص منك ليه
انت عملت حااجه لاسمح الله
لا عمرك اختارتني رهينه
ولا نزلت عليا بأسئله الله اكبر من عددها
ولا عمرك اتوعدت للبنات كلهم
ولا اي حااجه من دي
يبقى اخلص منك ازاي بس
دي حته تبقى عيبه

golden man 12-25-2009 11:34 AM

شايفه الحقد ده هيطلعلى من الشاشه
هو انا الى اختارتك ولا انتى معرفتيش تصرقى مع الى اختارك جايه على الغلبان الى هو انا
شوفى مين الى اختارك انا بادى دوري فقط وانتى ما انتى ما شاء الله والبنات كلهم نازلين فى اسئله
ايه بقى ولا هو حلو ليكم ووحش لينا

ملاك الروح 12-26-2009 01:29 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة golden man (المشاركة 113115)
ماشي يا ملوكه وانا كنت مفكرك هتقفى معايا ‏

هتدفع كام وانا اقف معاك
وشوف بقي لما ملاك تقف معاك

THE STAR 12-26-2009 03:20 AM

خيااااااااااااااااااااااا اااااانه
في رشااوي وكوسه وحجات من دي يا جماعه
وده بيضر اقتصااد المنتدى
ويؤدي الى زعزعة الامن والاستقرار
مما يؤدي الى زيادة الاطماع الخاارجيه
التي تعمل على هدم البنيه الاساسيه للمنتدى
وانبثااق الخلافات القبليه
وده بدورو............. مش حلوووووووو علشاااااااااااااانك

الملاك الابيض 12-26-2009 04:17 PM

خيانه لا لا رشوه
لا لا مستحيل
ومين ملاك الروح

golden man 12-29-2009 09:28 AM

ههههههههههههههههههههههههه ه
حد يسكت مدام لواحظ الى بتخطب دى يا جماعه
شكلها جايه من قبيلة قريش
اوك يا ملوكه تاخدى عيونى عايزه اكتر من كده وكفايه عليا انك تقفى جنبي
وانا جنبك وانت جنبي والحياه بقي لونها بنبي

دبدوباية 12-29-2009 09:57 AM

طب وايه رأيك ف محامى جدع

متطوع للدفاع عنك

وعنده استعداد يخرجك زى الشعرة من العجين؟


golden man 12-29-2009 10:14 AM

صحيح ازيك يا دبدوبه ده انا كنت ناسي انك تكونى المحامى بتاعى
معلش يا قمر خلاص اوك موافق واكيد هتحتاجى شهود بضه يبقى ملاك معاكى

bosbos love 12-29-2009 11:17 AM

برااااااااااااااااااااااف و يا ستار ياقمر
يا رافعة راسنا فووووووووووووووووووق
ولا يابنى لو جبت المنتدى كلو وعصابة التماسيح بتعتكو دى
لازم تاخد حكم يعنى بعد المدة دى كلها وعايز تتطلع برائة
دى حتة تبقى عيبة فى وشنا ولا اية؟

دبدوباية 12-29-2009 12:22 PM

وبعدين ياجماعة ارحموا الراجل شوية
ولا يهمك ياجولدن حتى لو حكموا عليك حكم مش عاجبنى هاغيرهولك ف الاستئناف

golden man 01-06-2010 12:10 PM

تمام يا دبدوبه دول شكلهم هربوا ولا راحوا فين

gollom 01-06-2010 03:42 PM

أوباااااااا ايه ده يا وديع قصدى يا هيما
شد شويه كده
يا بنى الناس دى مش هتيجى كده
الناس دى مينفعش معاااها غير الضرب
هههههههههههههههههههههههه

اوعى تسكت عن حقك ف البرأه
انت كده هتخلينا نطلع بحمله من رجاله الماجيك عليهم
نطحنهم ونجيبك وناخد واحده منهم ونعذبها ع طول
احنا سيبينك شويه لااننا واثقيين انك هتظبطهم

وبعدين العيال دى بتشجع نادى ايه يا وديع قصدى يا هيما ههههااااااااا
سلام اشوفك ف المعركه


prince of alex 01-06-2010 06:08 PM

ايهـ يعني محدش مالي عنكم !!

فككم مني اصلي لسة مشربتش النسكفيهـ خخخخخخخخع

سيبوا هيما لحالوا

هيما .... هيما ..... هيما

قلبناها مظاهرة


وبعدين انا مش مرتاح لكلامهم يا هيما وخصوصا

ستار و دبدوبة .. وسمبوسة كمان ايهـ يا عم(مثلث رعب )

احنا قدهم

معلش لسة مفطرتش ما تخدوووش عليا


يا باشا انا كلمت الريس خلاص وقالي الجيش جاهز

قولي امتى بس يبدأوا وانا عبدأ .... مين دهـ

وكمان فين الريس هنا ولا هيا ماشية كوسا يعني....

كان كارمن الطيبة .... بعدين بقت ستار الشريرة .... الي مش عارفة تعمل حكم

لاحظوا الخط ......


فعلا ميعرفوش يعملوا حاجة من غيرنا


ملاحظة/

لو عاوزين تعملوا حاجة في هيما يا ريت تبقى بعيد عني خخخع

manolly 01-07-2010 08:18 AM

ههههههههههههههههههههههههه ههه
يانهاركم
بقى انتوا تستغلوا فرصة غيابى وتدخلوا تبعبعوا بكلمتين
طيب اما كل واحد فيكم عامل فيها صاحب صحبه
حد ييجى يدافع عن صحبه الاسير المتبهدل ده
لا ولسة ماشافش حاجة اساسا
افضالك انا بس يا جولدن وهتشوف اللى عمرك ما شوفته ولا في اي فيلم رعب حتى
ههههههههههههههههههههههه
والاخ [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] الحقيقة معرفش اسمك ايه
بس انت قايم بدور تهامى باشا
ههههههههههههههههههههههههه هه
اوعدك انك هتندم اشد الندم عاللى قولته عالعصابة
ومسيرك في يوم هتقع زى صاحبك الغلبان جولدن
وانت يا برنس انا اللى بقول عليك طيب تطلع كدة
ماااااااااااشي
استنونى انتوا بس
قرييييييييييبا بعد الامتحانات

manolly 01-07-2010 08:21 AM

وانتى يا دبدوباية
ايه ده اللى بتعمليه
بقى هتدافعى عالتمساح ده
اوكى براحتك اوى
بس حسابك معايا عسييييييييييييييييير
مش هنسيح لبعض هنا بقى قدام الناس كدة هههههههههههههههههههههه
احنا باردو عصابة واحدة ومينفعش نسيح قدام التماسيح ويفرحوا فينا

THE STAR 01-07-2010 09:41 AM

ياااااااويلكم ياااويلكم يا ميت نهار ويلكم
مين بقى اللي دخل البنو ادم ده هنا
انا عايزاكو تقفلو الباب ومش عايزه اشوووووووف
ديل جلبية تمسااااح فيكو هنااا
احنا مش ناقصين وجع دماااغ ورغي كثير
وانت بالخصوص ياسمك ايه... ايوه انت .... انت بالخصووووووووووووص
مش عايزه اشوووووووفك هنا تاني خاااالص

prince of alex 01-07-2010 07:03 PM

يعني لازم اطلع العين الحمرا

وكمان انا خلاص مش عاوز ابقى طيب يا حجة انتي

انا بقيت شررررررررررير

ملاك الروح 01-07-2010 09:26 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة golden man (المشاركة 114634)

اوك يا ملوكه تاخدى عيونى عايزه اكتر من كده وكفايه عليا انك تقفى جنبي
وانا جنبك وانت جنبي والحياه بقي لونها بنبي

لا ياباشا انا مش عايزه عنيك هعمل بيهم ايه انا بحب كااااااش
وبعدين انت قلبت ع سعاد حسني ليه
ريحتك وحشه روح استحمي

karmen 01-09-2010 08:57 AM

جرا اييييييييييييييييييه
انتوا نسيتوا نفسكوا واللا إيه
طيب الرد عليكم هيكون بالأسئله
انا مش هرغي كتير
بس أوعدكم
هتتبهدلوا
آه وربنا
ياللا يا معلم جولدن
خد الكام سؤال دول وجاوب عشان تتعدم
ونجيب تمساح تاني عشان نسأله وبعدين نعدمه
أصل احنا معندناش احكام تانيه غير الإعدام للأسف هو اللي ينفع مع أمثالكم
................................
1-قالولك شخص انت تعرفه مات
مين أكتر حد تعرفه تتمنى يكون هو الشخص ده؟
مين أكتر حد عمرك ما تتمنى إنه يكون الشخص ده؟

2-أختك_باباك_صديقك الأنتيم_مامتك_زوجتك_إبنك
رتب حسب الأولويه أو أكتر حد تحبه
متقولش كلهم ومش عارف ايه
قسماً بالله لو مجاوبتش بجد ورتبت
لهتكون العواقب وخيمه رخيمه فخيمه يا هيما

3-ماشي انت وحبيبتك في الغيط عندكم بين عيدان الذره ومنسجمين وبتعدوا النجوم
بس يا حرام حبيبتك رجلها مكسوره وبتوجعها وماشيه بتتسند عليك
وفجأه طلعلكم التعلب المكار
لالالالالالالالالالالالا
قصدي ديبين من النوع الغير مألوف يعني النوع الحلوف المتوحش
هتعمل إيه يا نجم في الموقف ده؟؟

4-اختار من المنتدى
صديقك المفضل:
عروستك:
أختك:
صديقتك المفضله:
قدوتك:


مش عارفه أألفلك غير الأربع أسئله دول
بس لسه الدماغ شغاله وطول ماهي شغاله الحياه عمرها ما هتبقى إشتغاله
معلش فكك مني
أصلي مهيسه النهارده
بس طول ما انا مهيسه متنتظرش إني ممكن أرحم تمساح فيكم
والله أنا راجعه بعد الغيبه دي
ومــســتــحــلــفــه لــكــم
يــا تــمـاســيــح

karmen 01-09-2010 10:47 AM

يا سلام عليك يا ابراهيم وانت بتنفض كده ومبتجاوبش
خللي بالك كده غلط عالزلط
اتفضل جاوب

golden man 01-09-2010 11:03 AM

هو اللي ينفع مع أمثالكم
لسه مشفتيش حاجه

golden man 01-09-2010 11:08 AM

جايه ومستحلفالك
ههههههه
يا مامى خاف ياض يا عيد

amira abdo 01-09-2010 11:10 AM

جاوب يابا وانجز مش هقول غير كده يلا

golden man 01-09-2010 11:10 AM

شكرا يارجاله على الكلام الشديد ده بس ما تقلقوش

amira abdo 01-09-2010 11:13 AM

يلا ياحبيبي

golden man 01-09-2010 11:13 AM

1-قالولك شخص انت تعرفه مات
مين أكتر حد تعرفه تتمنى يكون هو الشخص ده؟

مين أكتر حد عمرك ما تتمنى إنه يكون الشخص ده؟

2-أختك_باباك_صديقك الأنتيم_مامتك_زوجتك_إبنك
رتب حسب الأولويه أو أكتر حد تحبه
متقولش كلهم ومش عارف ايه
قسماً بالله لو مجاوبتش بجد ورتبت
لهتكون العواقب وخيمه رخيمه فخيمه يا هيما

3-ماشي انت وحبيبتك في الغيط عندكم بين عيدان الذره ومنسجمين وبتعدوا النجوم
بس يا حرام حبيبتك رجلها مكسوره وبتوجعها وماشيه بتتسند عليك
وفجأه طلعلكم التعلب المكار
لالالالالالالالالالالالا
قصدي ديبين من النوع الغير مألوف يعني النوع الحلوف المتوحش
هتعمل إيه يا نجم في الموقف ده؟؟

4-اختار من المنتدى
صديقك المفضل:
عروستك:
أختك:
صديقتك المفضله:
قدوتك:

golden man 01-09-2010 11:15 AM

هجاوب ان شاء الله
مش دلوقت

amira abdo 01-09-2010 11:23 AM

لا ياراجل جاوب ياهيما انت ناوي علي ايه جاوب ياروحي جاوب ياقمر ده بلذوق اهو معرفش بعد كده هيحصل ايه انجز ف الونجز وجاوب هاه

karmen 01-09-2010 11:35 AM

لا ظريف يا واد
ايه اللطافه والخفافه والزرافه دي
شكلك بتاكل زراف كتير
كر كر كر كر
جاوب يا مان أحسن كده غلط عالبتنجان

golden man 01-09-2010 11:45 AM

عثل يا كوكى لا بجد عثل حد يزغزغنى او حد يضحكلها ببريزه
وانتى عرفتى وزنى منين صحيح


الساعة الآن 01:01 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir