منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم حواء (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=41)
-   -   عروسه المنتدي (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=14510)

manolly 11-28-2009 10:18 AM

الله الله
راااااااااااااائع ذوقك يا دبدوباية
والبيت تحففففففففففففففففففففففف فففة
الف مبروك

دبدوباية 11-28-2009 10:36 AM

الله يبارك فيكى يامانوللى
وعقبال عندك
وبالنسبة لهيما
يارب يسمع منك ويستجيب لدعوتك
وعو أنا أكره انه أحلامى تتحقق
وأبقى عروسة وف يوم فرحى زى مابحلم

admin 11-28-2009 10:42 AM

ربنا يوعدم دبادوبيه


وبجد الفستان جامد جدا

يارب اشوفه عليكى
ومتنسيش تعزيمنا فى الفرح

دبدوباية 11-28-2009 11:17 AM

أنا قلت يا أدمين الدعوة عامة لكل اللى بيحبونى وأولهم أعضاء الماجيك
يبقى ازاى أنسى أعزمكم
الفرح من غيركم مش يبقى فرح
بس بجد عجبك ترتيبات الفرح بتاعتى؟
يعنى ذوقى حلو ولا طلع أى كلام

admin 11-28-2009 11:22 AM

لابجد تمام التمام


وفين بقى العريس الى هيدفع كل ده

هههههههههه

ربنا يرزقك يارب


بس بجد انا معلق معايا الفستان اكثر

manolly 11-29-2009 01:03 AM

فستان الفرح والطرحه
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
الشوز

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
بوكيه الورد

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
تسريحة الشعر

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
الميك اب والتاج

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
كروت الدعوات

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
واما تخلص الشمعة هتطلق
هههههههههههههههههههههه
الدبل

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
دبلته
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
الكوشه
قاعه الفرح
لسة معجبنيش حاجة
هبقى ادور كويس
التورته
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
عربية الزفه
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
مكان شهر العسل
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
مواصفات فارس الاحلام او صوره مشابهه ليه من المشاهير
يكون شبه حبيبي
بس يبقى كتر خيره لو شبه محمد باش
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


البيت اللي تحب تسكن فيه ( عش الزوجيه)

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
ياااااااااااااااااااااااا ااااااااااه حلم جميل اوى والله
وياريته يتحقق
ان شاء الله عندى امل انه يتحقق
كفاية عقد كدة بقى
ههههههههههههههههههههههههه هه

golden man 11-29-2009 03:13 AM

ههههههههههههههههههههههههه هههههههههه
ذوقك جامد يا امنيه بس جامد اوى اوى
بس العريس ماله واخد غرزتين فى الانف
ههههههههههههههههههههههههه ههههه
ربنا يكرمك انا كده ضمنت انى مش هتجوز لما كل واحده عاوزه الكلام ده
هنتجوز مين لا انا هشوف حد يخطبنى بقى مش انا الى اخطب

admin 11-29-2009 03:26 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

جميله التورته دى

والف مبروك امينه


وعقبل يارب لم نفرح فيكى قصدى بيك

manolly 11-29-2009 04:24 AM

هههههههههههههههههههههههه
يا هيمة دى كلها احلاااااااااااااااااااااا م
بنقول يارب تتحقق

ميرسي يا اسامة بس التورتة بس اللى عجبتك
واضح انك بتحب الاكل اوى اوى
ههههههههههههههههههههههههه هههه

admin 11-29-2009 04:43 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة manolly (المشاركة 100020)
هههههههههههههههههههههههه
يا هيمة دى كلها احلاااااااااااااااااااااا م
بنقول يارب تتحقق

ميرسي يا اسامة بس التورتة بس اللى عجبتك
واضح انك بتحب الاكل اوى اوى
ههههههههههههههههههههههههه هههه

هههههههه


ماشى امنبه


فعلا بحب الاكل


بس مش علشان كده اختارت التورته

طب ما قبل كده اختارت الفستان بتاع الفرح الخاص [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

دبدوباية 11-29-2009 04:46 AM

يسلم ذوقك يامنوللى
بجد ذوقك حلو
الدبل تحفة بجد
والتورتة
بس هو فى سؤال هو انتى مش محجبة؟
ولو انتى محجبة هاتفكى حجابك يوم فرحك؟
ومتزعليش منى فستانك حلو قوى بس حاسة ان شغله هايص قوى بس والله حلو قوى

بجد حلوة حلوة حلوة تجهيزات فرحك
ربنا يرزقك بواحد يحققلك كل اللى بتتمنيه
ويعملك فرحك زى ما ناتى عاوزة بالظبط
ونفرح فيكى قصدى بيكى قريب جدا ان شاء الله

manolly 11-29-2009 04:50 AM

لا انا محجبة
وبعدين في الاول والاخر دى احلاااااااااااااام
بس انا ان شاء الله في فرحى مش هتحجب بس هكون محترمة
الفستان ايوة كله شغل بس انا حساه شغل رقيق

amira abdo 11-29-2009 05:00 AM

ايه القمر دي ياخواتي تجهيزات فظيعه ياعسل تسلمي والعريس قمر ههههههههههههههههههههههههه هه لا والبيت تحفه ذوقك سكر
يلا العروسه الللي بعدها وعقبال بنات مصر كلهم

golden man 11-29-2009 05:06 AM

طب مش هنشوف حاجه بجد احنا عايزين افراح بجد بقى
مين اول عروسه بجد هنا

manolly 11-29-2009 05:17 AM

اومال احنا بنهزر
ماهو ده بجد
هههههههههههههههههههههههه

admin 11-29-2009 06:56 AM

والله عندك حق


عايز نشوف فراح احد الاعضاء انشالله شبكه

amira abdo 11-30-2009 02:53 AM

هاه مين العروسه اللي بعد كده عاوزين نشوف عرايس

admin 11-30-2009 02:56 AM

فضل كارمن

لم تدخل بقى

bosbos love 12-01-2009 10:19 AM

الموضوع جميييييييييييييييييل جدا
وربنا يوفق الجميع ياااااااااااااااااااااااا ااارب
وان شاء الله تتحقق ولو جزىء من احلامكم

asf hell 12-01-2009 10:28 AM

يا ترى مين الى عليها الدور


admin 12-01-2009 02:19 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bosbos love (المشاركة 101036)
الموضوع جميييييييييييييييييل جدا
وربنا يوفق الجميع ياااااااااااااااااااااااا ااارب
وان شاء الله تتحقق ولو جزىء من احلامكم


طب يسوبوسه هى العروسه

لحد لم كارمن تبيجى

bosbos love 12-02-2009 03:38 AM

ماشى يا ادمين على التدبيسة دى
ههههههههههههههههه
بس ادونى وقتى ماشى


admin 12-02-2009 08:30 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bosbos love (المشاركة 101198)
ماشى يا ادمين على التدبيسة دى
ههههههههههههههههه
بس ادونى وقتى ماشى




شدى حيلك

bosbos love 12-02-2009 09:15 PM

دا فستان الفرح
 
بصراحة انا محتارة بين الاثنين دول
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

yousef eldeep 12-02-2009 10:15 PM

في نظري الفستان دة احسن من التاني لو عايزة تخدي الاراء [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

bosbos love 12-03-2009 01:40 AM

ودى الطرحة
 
اكيد طبعا تهمنى الاراء
وشكرا لرايك

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

bosbos love 12-03-2009 02:56 AM

ودا الشوز
 

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

bosbos love 12-03-2009 03:37 AM

ودا البوكية
 
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

bosbos love 12-03-2009 03:41 AM

ودى تسريحة الشعر
 


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

bosbos love 12-03-2009 05:50 AM

ودا المكياج
 
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

bosbos love 12-03-2009 06:24 AM

ودا التاج
 
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

bosbos love 12-03-2009 06:36 AM

ودا كرت الفرح
 
انا محتارة بين الاثنين دول
ياريت تقولولى رايكم

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

bosbos love 12-03-2009 07:07 AM

ودى الدبلة
 
دى دبلتى
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

ودى دبلتو يارب ذوقى يعجو
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

amira abdo 12-03-2009 07:09 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
بصي انا رائي ده حلو
اما ذوقك تحفه بجد يا بوسبوس والفستان روعه بجد

bosbos love 12-03-2009 07:20 AM

ودى الكوشة
 

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

bosbos love 12-03-2009 07:27 AM

ودى التورتة
 
انا جبت تورتين عشان يقضو المنتدى كلو
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

صانع الخيال 12-03-2009 07:29 AM

بوس بوس كالعادة ذوقها تحفة
الدبل روعة روعة

bosbos love 12-03-2009 07:47 AM

ودى قاعة الفرح
 
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

amira abdo 12-03-2009 07:48 AM

التورت والقاعه تحفه يابوسبوس زوقك روعه وميرسي ع التورته ياقمر

bosbos love 12-03-2009 07:52 AM

ودى عربية الزفة
 
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


الساعة الآن 09:27 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir