منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   هل أنت(مع) أو (ضد) ؟؟؟؟؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10540)

EzAt99 06-18-2009 01:57 PM

مليش ف السياسة
هل أنت مع أو ضد الصحافة المصرية(خصوصا النقد)

karmen 06-18-2009 07:42 PM

لا طبعا ضدها
عشان انا بحس عن نفسى ان صحافة النقد فى مصر صحافة هدامه وليست بناءه هدفها الوحيد هو نقد الشخص او الموضوع محل النقد ومحاولة اظهار عيوبه
هل أنت مع أو ضد الرحلات الجامعيه للبنات والشباب معا؟؟

el asmar 06-19-2009 06:38 AM

انا مع الرحالات دى بكل قلبى وعقلى

فكرتونى بالذكريات ورحالات القناطر

وجنينة الحيوانات ودريم بارك

ونزول وسط البلد وحديقه الأزهر

هل انت مع ام ضد أصطحاب الاطفال ألى الجامعات؟؟؟؟

Mr.New 06-19-2009 06:42 AM

انا طبعا

ضد اصطحاب الاطفال الى الجامعات


هل انت مع او ضد نقل المواضيع ؟

radwan 06-19-2009 08:14 AM

والله لو كان موضوع مفيد وشايف انه لو اتنقل هفيد بيه الاعضاء الموجودين
اظن مفيش مشكلة من النقل اوالاقتباس
اما بقى لو قصيده او قصة او خاطرة واحد ألفها مليش الحق انى انقلها
الا لما يكون الكاتب مشهور او معروف
او ممكن اكتب تحتها منقول

وانتوا بقى ايه رأيكوا فى الصداقة بين الولد والبنت

karmen 06-20-2009 03:57 AM

بص هى غلط طبعا مليون فى الميه
بس محدش فى الزمن ده بقى يبص للغلط واللا الصح
كله ماشى على مزاجه وعلى هواه
ربنا يهدينا يارب ونقدر نتغلب على أنفسنا
هل أنت مع أو ضد اعدام صدام حسين؟؟

EzAt99 06-21-2009 01:19 PM

والله ما ليا ف السياسة برضو
هل أنت مع أو ضد تولية حسام حسن تدريب المنتخب المصري؟؟

karmen 06-22-2009 02:47 AM

والله انا بقى اللى ماليه فى الكوره خااااااااااااااالص انا يدوبك اشجع مصر لو لعبت مع بلد تانيه
اللى بعدى بقى يجاوب على سؤال ميدو
هل أنت مع أو ضد تولية حسام حسن تدريب المنتخب المصري؟؟

هيمة فرج 06-25-2009 10:28 AM

ضد طبعا

حسام خبراتة كتير ولكن

الاحترام والاخلاق الرياضية اهم من الفنيات

هل انت مع ام ضد تولية جمال محمد حسنى مبارك للرئاسة؟؟؟

EzAt99 07-01-2009 02:07 PM

ضد.........................................!!!!

هل أنت مع أو ضد نظام الثانوية الجديد؟؟؟؟؟؟

manolly 07-02-2009 01:23 AM

ضددها اوى
ده كدة بيعقدوا العيال وعايزين يحبطوهم
انا اساسا ضد النظام التعليمى كله

هل انت مع او ضد الصداقة بين الولد والبنت؟؟؟
واقصد الصداقة المحترمة

بلابل المتمرد 07-07-2009 12:58 PM

عائد بعد غياب
 
لا اؤمن بوجود صداقة بين شاب وفتاة لكن توجود زمالة فكلن منا كان له زملاء بنات فى المدرسة او الكلية واخيرا العمل فكل هذة زمالة مما يفرضوه علينا المكان او الزمان ولكن انا رجل لا اصادق غير الرجال يعنى انا صاحبى ممكن يعدى على فى بيتى وبيقابلنى فى اى وقت وبننزل نروح اى مكان مفيش بينا خجل او خوف فكلنا منا يثق فى الاخر ويحبه
ومع الذكر انا البنات بردوة مع بعضهم كدة بردوة لانهم جنس واحد انما الراجل فهو مختلف ولكن توجد حالة واحدة اذا كانت البنت الى انا هاصدقها دى هارتبط بية او حبيبتى فالمفروض ان هى دى الوحيدة الى تبقى صديقتى وحبيبتى

هل انت مع او ضد الشهرة

karmen 07-13-2009 01:03 PM

الشهره من انهى نوع
اكيد كل واحد نفسه يبقى مشهور
بس انا عن نفسى بتكسف
فهبقى ضد الشهره
عالعموم الفكره مش واضحالى اوى
هل انت مع او ضد تولية عمرو موسى رئيسا لجمهورية مصر العربية؟؟

EzAt99 07-14-2009 01:55 PM

ههههههههههههههههههههههههه هههههه
ايه اللي جاب عمرو موسى ف الموضوع
أنا مش فاهم والله
هو ممكن؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
على العموم أنا ضد طبعا أنا متهيألي اللي نعرفه أحسن من اللي منعرفوش
حسني وجمال كويسين

هل انت مع أو ضد هجرة الشباب للخارج؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!! !!!!!!!!!!!!

karmen 07-14-2009 03:39 PM

والله يا ميدو أنا كنت سمعت ان فيه احتمال ان عمرو موسى يترشح لإنتخابات الرياسه
وبصراحه هو لو اترشح أنا هطلع بطاقه انتخابيه واروح انتخبه
عمرو موسى ده كويس جدا
وانا طبعا ضد هجرة الشباب للخارج
كل بلد اولى بولادها
هل أنت مع أو ضد المنتجات الصينيه فى الأسواق المصرية؟؟


الساعة الآن 04:59 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir