![]() |
اتصرف يا مان
ولا اتصل بحمبوذو يجى يتابع هو ؟! |
هههههههههههههههههه
طيب حفكر اهو |
ايه يا 3mr متعلقناش وتخلع اعصر دماغك
|
لالالالالالالالالالالا محدش يغلط على عمرو كبرنا
|
معلش بقى اعذرو يعني وبعدين ساعدو وكلنا نساعدو يعني |
ااااااااااااااااااه
|
هو ايه اللى اه يا عمور ده بدل ما تشوفلك صرفه فى الموضوع
|
مش لاقي أفكار يا كارمن .. حجيب فكره وجاي
|
واحنا مستنيناك يا عمور بس متتأخرش علينا اوك |
ايه يا عم انت سافرت تجيب فكره من اليابان
انت اتأخرت كده ليه |
| الساعة الآن 03:21 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir