منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   اوصف نفسك بكلمه واحده, كلمه واحده بس مش اكتر من كده (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9395)

هيمة فرج 03-29-2009 10:52 AM

خجول ويارب اخلص منها

Silver 03-29-2009 10:53 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen (المشاركة 40507)
كئيبه
بس ان شاء الله مع المنتدى الجميل ده هتغير

والله أول مرة أشوف حد بيوصف نفسه الوصف ده

ونقول ليه بس الكآبة ... الحياة حلوة بس نفهمها

وإن شاء الله معانا هتتغيرى هتتغيرى :-bd

manolly 03-30-2009 11:05 PM

هههههههههههههههههههه
انا اوصفها بكدة باردو انا اكتر واحدة اعرفها في الدنيا

بلابل 04-04-2009 12:49 PM

مشاغب اوى

بس طيب

karmen 04-08-2009 07:57 AM

خلاص ما بقتش كئيبه بقيت لذيذه جدا

manolly 04-08-2009 08:27 PM

ههههههههههههههههههههههههه ه
ايه يا كارمن ده هيقولوا مغرورة عليكى
بس لا يا جماعة هى لذيذة فعلا

اسيب وصفى في كلمة واحدة للى بعدى

karmen 04-08-2009 08:57 PM

ههههههههههههه
مانوللى مجادله من الدرجه الاولى
تنشف ريق اللى قدامها

بلابل 04-11-2009 12:41 AM

مجنون

بس مش الجنان الى يودينى السراية الصفرة

ههههههههههههههههههههههه

هيمة فرج 04-11-2009 12:47 AM

بحب بجد

karmen 04-13-2009 05:58 AM

مخلصه


الساعة الآن 03:39 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir