منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   المرأة بعد الزواج (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=916)

karmen 05-16-2009 04:10 AM

لالالالالالالالالالالالا
ظلم مش عاوزين
جربوا مره تتعاملوا مع الستات بحب ورقه وحنيه
وشوفوا ساعتها المقابل هيكون ازاى
وعلى فكره فى كذا موضوع هنا لبلابل بيوصف فيه ازاى الواحد يتعامل مع الواحده
حاولوا تتعلموا

night_fox 05-16-2009 04:22 AM

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
net3alem w malo
hhhhhhhhhhhhhhhhh
we are ur students

karmen 05-16-2009 06:44 AM

هههههههههههههههههههه
العفو لا مش للدرجه دى
بس اتعاملوا مع البنات كويس
بلييييييييييييز

golden man 05-16-2009 10:45 AM

وهو حد قال اننا بنعاملهم وحش بس با كارمن

karmen 05-17-2009 08:09 AM

ماشى يا جولدن
هنعرف قريبا

night_fox 05-18-2009 03:50 AM

ya karmona
elbanat dool ara2 elma5lo2at feldonya
w atyab w agmal 7aga 5ala2ha rabena
ezzay ne3amelhom we7esh ba2a?????? l

akid mane2darsh

karmen 05-18-2009 07:50 AM

يا سلام على الرقه والذوق والاحساس
ميرسى يا سعيد
ويارب كل الولاد تبقى بتفكر كده
ويبطلوا قسوه

night_fox 05-19-2009 08:55 AM

pas de qui karmona
walahi msh 3aref mn 3'er elbanat el2amarat kona 3amalna a feldonya de lwa7deena

golden man 05-19-2009 10:08 AM

يا سلام يا عم سعيد ايه الحلاوه دى وقول لكارمن يا عم ان احنا مش قاسيين ولا حاجه

karmen 05-20-2009 03:58 AM

ماشى يا جولدن
مصدقاك
منغير ما حد يقوللى


الساعة الآن 05:37 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir