منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم حواء (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=41)
-   -   شوف البنات امتى بيرموها ههههه (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9070)

vindiesel 05-06-2009 09:13 AM

متبقاش قاسى كده


ههههههههههههههههههههههه


بس اصلى يا مان


موضوع فى "الجون"
قصدى فى "الشبكه"
قصدى "تمام" معلش انا متلخبط من الموضوع



ههههههههههههههههههههههههههه


وعلشان الكور (قصدى البنات) ميزعلوش منى
هما دايما النص الحلو اللى منقدرش نعيش من غيره



ههههههههههههههههههههههه





تقبلوا مرورى

:-c

amralbob 05-06-2009 10:27 AM

مشكور على المرور

karmen 05-22-2009 03:28 AM

اتتريأ يا فينديزل ولا يهمك
ماااااااااااااااااشى

night_fox 05-22-2009 07:45 AM

مهلا مهلا اخى الفاضل

تشبيهك للمرأه فى جميع مراحل عمرها


بالكره ............. لماذا

أخشى من كده ان يكون الراجل هو الجزمه

ال شاطت

معذره ولكن تذكر ان هذه المرأه التى تتحدث عنها
فى العشرين ممكن ان تكون خطيبتك او أختك
وفى الثلاثين هى زوجتك المخلصه
وفى الاربعين قد اصبحت ام اولادك التى تحملت كل متاعب الحياه معك
وفى الخمسين هى امك التى ربتك حتى اصبحت رجلا
لكى تشبها بالكره

وفى الستين تأكد اننا جميعا فى الحفر سويا

شكرا لك
على ايه حال
enty gebty mn ela5er ya love habiby
w yareet tefdali love habeebek keda 3alatool
w seebek mn kalam elnas dol :D

el asmar 05-26-2009 09:15 AM

stop



ده ينفع
في حد يشبه حبيب قلبه وروحه وعمره

بكده



No comment


الساعة الآن 12:51 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir