منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الصـــور ومقاطع الفيديو (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=4)
-   -   صور تايتانك الجديدة ؟؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=8735)

admin 11-28-2009 08:01 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة manolly (المشاركة 99787)
ياااااااااااااااااااه
نشط الموضوع يا احمد
والله العظيم كنت بدور عليه
اصلى حلمت امبارح
خير اللهم اجعله خير
بفيلم تايتنك
وال ايه بقىىىىىىىىىى
انا مكان البطلة
وليوناردو ديكابري شخص ما انا اعرفه
والسفينة بتغرقق وانا بدور عليه فيها ولقيته بقى وكدة
ياااااااااااااااااالهوى
وحياة ربنا حلمت بالفيلم كله
وزعلت اوى لما صحيت
اصل بصراحة كان عاجبنى اوى الحلم
بس الحمد لله صحيت قبل ما البطل يموت
والا كنت هزعل اوى عليه
بس متتخيلوش كمية الضحك اللى ضحكتها على نفسي



ههههههههههههههههههههههههه ههههههههه:D:D

حلم القطط :-j:-j:-j:-jكله فران>:P>:P>:P>:P

manolly 11-28-2009 08:04 AM

ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههه
والله يا اسامة كان حلم فظيع
بس زعلت اوى لما صحيت
اصل البطل كنت بحبه اوى في الحلم
وكان نفسي نغرق سوا بقى وخلاص
يعنى ايه حلم القطط كله فران؟

admin 11-28-2009 08:08 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة manolly (المشاركة 99797)
ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههه
والله يا اسامة كان حلم فظيع
بس زعلت اوى لما صحيت
اصل البطل كنت بحبه اوى في الحلم
وكان نفسي نغرق سوا بقى وخلاص
يعنى ايه حلم القطط كله فران؟



الواحد مثلا لم بيكون نفسه فى شئ

بيحلم بيه

بيقول المثله ده عليه

:-@:-@:-@

manolly 11-28-2009 10:35 AM

اهاا
يعنى انا نفسي في ايه طيب
مش فاهمة
عموما هو كان حلم جمييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييل
ياريته يتحقق والله

golden man 11-28-2009 11:24 AM

ايه دهههههههههههههههههههههههه هههههههههه
مش معقول ده مش طبق كشري
ده محل كشرييييييييييييي
ايه الجمال والروعه دى
دى حتى لو كانت فى مصر النيل مش هيكفيها
والشعب مش هيخليها هتحتل يا عم الحاج
بس هتفضى الدلتا وتساعد فى انعدام الزياده السكانيه
هههههههههههههههههه
عمرنا ما هنوصل للحاجات دى

amira abdo 02-18-2010 12:37 PM

واااااااااااااااااااااااا اااااااااااو تحفه تحفه تحفه انا حاجزه فيه سويت علي فكرة ههههههههههههههههههههه ابقي افسحكم فيها ههههههههههههههههههههههههه
ميرسي ع الصور الجامده دي


love mema 02-19-2010 12:16 AM

Nice Work
Thnx
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

ايلول 02-19-2010 01:06 AM

انا لوقضيت فيها يوم مع عائلتى
هيكتب اسمى فى التاريخ
ههههههههههههههههه
دى مش سفينه
بجد روعه
دى مدينه عائمه

بلابل 04-27-2010 02:52 AM

اسعدنى مروركم العطر

lost love 04-27-2010 03:01 AM

بجد بجد حاجه اكترمن الخياااااااااااااااااال
هبقى اعمل واحده واعزمكم فيها يوم
بس على حسابكم انتم هههههه


الساعة الآن 08:16 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir