![]() |
اقتباس:
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههه:D:D حلم القطط :-j:-j:-j:-jكله فران>:P>:P>:P>:P |
ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههه
والله يا اسامة كان حلم فظيع بس زعلت اوى لما صحيت اصل البطل كنت بحبه اوى في الحلم وكان نفسي نغرق سوا بقى وخلاص يعنى ايه حلم القطط كله فران؟ |
اقتباس:
الواحد مثلا لم بيكون نفسه فى شئ بيحلم بيه بيقول المثله ده عليه :-@:-@:-@ |
اهاا
يعنى انا نفسي في ايه طيب مش فاهمة عموما هو كان حلم جمييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييل ياريته يتحقق والله |
ايه دهههههههههههههههههههههههه هههههههههه
مش معقول ده مش طبق كشري ده محل كشرييييييييييييي ايه الجمال والروعه دى دى حتى لو كانت فى مصر النيل مش هيكفيها والشعب مش هيخليها هتحتل يا عم الحاج بس هتفضى الدلتا وتساعد فى انعدام الزياده السكانيه هههههههههههههههههه عمرنا ما هنوصل للحاجات دى |
واااااااااااااااااااااااا اااااااااااو تحفه تحفه تحفه انا حاجزه فيه سويت علي فكرة ههههههههههههههههههههه ابقي افسحكم فيها ههههههههههههههههههههههههه
ميرسي ع الصور الجامده دي |
|
انا لوقضيت فيها يوم مع عائلتى
هيكتب اسمى فى التاريخ ههههههههههههههههه دى مش سفينه بجد روعه دى مدينه عائمه |
اسعدنى مروركم العطر
|
بجد بجد حاجه اكترمن الخياااااااااااااااااال
هبقى اعمل واحده واعزمكم فيها يوم بس على حسابكم انتم هههههه |
| الساعة الآن 08:16 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir