منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   قول كوبلية من اغنية بأخر حرف من الكوبلية (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=7660)

manolly 04-13-2009 12:11 AM

ن

نقول ايه ما خلاص انا وانت حبيبي ما فيش حاجة نقولها

هيمة فرج 04-13-2009 12:21 AM

أ

انا اكتر واحد بيحبك
م الدنيا وطول عمرى بحبك
وف جرحك فرحك انا جنبك وبعمرى ياعمرى انا والله شاريك

salma 04-13-2009 02:00 AM

ك

كل خوفى بعد ما اتعلقت بيك القى نفسى لوحدى وانت مش لاقيك والقى دة كلة حلم وانا ولا حتى دارى سبنى ابعد وابقى طمنى عليك

golden man 04-13-2009 02:18 AM

ك
كل يوم بسال عليك
عينى مشتاقه لعينيك
امتى ترجع لياليك
كفايك حرام

karmen 04-13-2009 02:57 AM

م
مخليتش حاجه تتعمل معملتهاش عشان أقدر أنساها ولسه مبنسهاش
وبحاول بس مفيش فايده كل ده وانا لسه مش ناسى لا أنا عارف أخونها مع واحده ولا عارف أخونها باحساسى

هيمة فرج 04-14-2009 11:34 AM

ياناسى روحى

ياناسى عينى

امنتك حبيبى

بالخير افتكرنى

ى ى ى ى ى

salma 04-14-2009 11:41 AM

ي

يعنى خلاص راحت عليا يعنى خلاص مبقتش تقصر فيك عنيا

GHOST 04-14-2009 11:44 AM

أ

أنا هاجي على نفسي وهبعد يمكن أنسى هواك

هيمة فرج 04-14-2009 11:49 AM

كمل كلامك الليلادى معا ك انا

karmen 04-14-2009 11:49 AM

ك
كان كل يوم يوعدنى يوعدنى بألف وعد
يحلف يقول هنعيش هنعيش علطول لبعض
وصلنى فوق كل النجوم
علقنى بيه وبعد يوم
على حبه كنت بنام واقوم
وفى يوم صحيت ما لقيتش حد


الساعة الآن 05:41 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir