منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   شعر تريقة علي الاهلي جااااامد (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=7210)

manolly 10-24-2009 11:50 PM

ههههههه
الموضوع بقى خناقة بين الاهلاويين والزملكاويين ههههههههههههههه
بس هو فعلا شعر لذيذ ويضحك
حتى انت يا بلابل طلعت زملكاوى
ده انا اتغشيت فيك بقى ههههههههههههه
وانا اللى افتكرتك اهلاااااااااااااااوى

admin 10-25-2009 04:56 AM

ميرسى ليكم ولمروركم

قينك بلابل

بغنى لوحدى فى المنتدى


زمالك

manolly 10-25-2009 06:18 AM

هههههههههههه
يابنى حتى لو جبت الزملكاويين كلهم
هتروحوا فين بس
ده احنا اهلى 91
يعنى روحوا دلوقتى وانسوا الدورى خااااااااااااااالص

المحاسب 12-25-2009 10:45 PM

هههههههههههههههههه
شعر جميل اوى
تسلم ايدك يا زملكاوى يا جامد
ايوه كده تحيا الزمالك


الساعة الآن 09:41 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir