![]() |
ههههههه
الموضوع بقى خناقة بين الاهلاويين والزملكاويين ههههههههههههههه بس هو فعلا شعر لذيذ ويضحك حتى انت يا بلابل طلعت زملكاوى ده انا اتغشيت فيك بقى ههههههههههههه وانا اللى افتكرتك اهلاااااااااااااااوى |
ميرسى ليكم ولمروركم
قينك بلابل بغنى لوحدى فى المنتدى زمالك |
هههههههههههه
يابنى حتى لو جبت الزملكاويين كلهم هتروحوا فين بس ده احنا اهلى 91 يعنى روحوا دلوقتى وانسوا الدورى خااااااااااااااالص |
هههههههههههههههههه
شعر جميل اوى تسلم ايدك يا زملكاوى يا جامد ايوه كده تحيا الزمالك |
| الساعة الآن 09:45 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir