منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   على كرسي المدير (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=5039)

salma 12-13-2008 07:15 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


لماذا سجلتي بشبكة منتديات الماجيك؟
عاجبنى

من شد انتباهك لمنتدانا؟(
عضو أو مشرف)
اكتر حد شد انتباهى احمد رضوان


ما أكثر الأقسام مشاركه بالنسبه لكي؟وتحبين المشاركه فيها بكثره...

الاقسام العامة



ما أكثر الأقسام التي شدت انتباهك؟

القسم الاسلامى



ما أهم الموضوعات من وجهة نظرك في المنتدى؟

محكمة الحب والرومانسية



هل يعجبك الماجيك؟
طبعا يعجبنى


ما السلبيات التي تراها من وجهة نظرك؟
عدم الردود على بعض المواضيع

ما الايجابيات اذاً؟
حب الاعضاء للمنتدى ولبعضهم البعض


هل تحب هذا المنتدى؟
نعم احبه جدا

دة الجزء الاول
شوية واكمل الجزء التانى والثالث


salma 12-13-2008 07:32 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
يــارا



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

على كرسى المدير

موضوع متميز فعلا وفكرتة جديدة

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
هـيمة فرج

مشرف بجد متميز فى موضوعاتة وفى ادائة وتعبيرة

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

الأقسام العامة

هى المتميزة وفيها اكثر المشاركات

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

salma 12-13-2008 07:44 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

انا هستضيف عمرو

انتظروا قريبا
على الكرسى المدير العجيب دة عمرو

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

Silver 12-14-2008 01:00 AM

بداية موفقة ... وردود مرتبة

ويا ترى يا عمرو نصيبك هيكون ايه مع سلمى ؟؟

عمرو على كرسى المدير & سلمى فى محكمة الحب والرومانسية

دى هتبقى موضوع الشهر ... ورونا الهمة والنشاط

DADA555 01-04-2009 09:57 AM

123

GHOST 02-16-2009 01:33 PM

مستنييك يا سلمتي

واستضافتك لـ عمرو على الكرسي اللي اخترتيه

ويارب تستريح عليه يا عمرو

مستيكي يا سيمو

اوعي تتأخري

باباي

manolly 02-27-2009 05:26 AM

موضوع جميل وفكرة اجمل بجد
مين يا ترى هيكون على كرسي المدير
بس عايزين اسئلة جامدة كدة

بلابل 03-03-2009 04:47 AM

اين انت يا عمرو

golden man 03-11-2009 10:01 AM

الفكرة جامدة يا مان ويا ترى مين اول واحد قعد واية القوانين وامتى هيجى الدور عليا

GHOST 04-20-2009 09:49 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة golden man (المشاركة 38045)
الفكرة جامدة يا مان ويا ترى مين اول واحد قعد واية القوانين وامتى هيجى الدور عليا

بص لأول صفحه وتاني صفحه في الموضوع هتلاقي كل اللي انت عاغوزه وتعرفه كمان وربنا يسهل

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بلابل (المشاركة 37186)
اين انت يا عمرو

بندور على عمرو

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة manolly (المشاركة 36269)
موضوع جميل وفكرة اجمل بجد
مين يا ترى هيكون على كرسي المدير
بس عايزين اسئلة جامدة كدة


سلمى هيا اللي على الكرسي واقري الموضوع من الأول وهتعرفي كل اللي انتي عاوزه




في المشاركه رقم 1000 ليا نشطت الموضوع وحطيت قوانينه

وفي المشاركه رقم 2000

بنشطه مره تانيه

انتظروا سلمى قريباً جداً ومستنيكوا كلكوا وعاوز أشوف رودوددكوا


الساعة الآن 08:36 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir