منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم حواء (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=41)
-   -   أغبــــــى البنــــات ؟؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=4402)

vindiesel 05-20-2009 05:15 AM

غباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااء



بس بصراحه احنا كده ظالمين شباب كويس يمكن يكون بيحب بجد



تقبل مرورى




:-c

admin 05-20-2009 05:24 AM

أغبى البنات هي التي تعطي أغلى ما تملك بأرخص الأثمان .

أغبى البنات هي التي تظهر مفاتنها للأجانب حتى تلفت الأنظار إليها .

:::همسات الروح::: 05-21-2009 04:24 AM

أغبى البنات هي التي تثق بالرجل من أول كلمة حب براقة . من أول نظرة دفاقة .
أغبى البنات هي التي تعطي أرقامها وعنوانها لشاب سمعت منه كلمة ( أحبك )

تسلم يابلابل علي الموضوع





el asmar 05-26-2009 09:23 AM

غباء غباء غباء

البنات مش كلهم أغبيه

فى بنات فعلا أغبيه

وفى بنات بتصتنع الغباء

للوصول ألى هدفها


golden man 05-31-2009 01:12 AM

فعلا غباء الى تعمل كده يا بلابل بس فيه فعلا بنات بتتصنع الغباء وتوديك البحر وترجعك عطشان بس برضه غباء
وفيه ولاد كتير بيستغلوا البنت وصدق نيتهم وان كان فيه بنات بتلعب بالولاد

بلابل 06-09-2009 11:18 AM

شكرا على مروركم الطيب

manolly 07-02-2009 03:01 AM

هو كلامك تمام يا بلابل
بس عندى تعليق على بعضه

أغبى البنات هي التي تثق بالرجل من أول كلمة حب براقة . من أول نظرة دفاقة .
يعنى لو انت قولت لبنت بحبك ووثقت فيك تبقى هي كدة غبية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بسملة 07-02-2009 12:44 PM

فعلا عندك حق دي تبقي بنت غبية جدااااااااااااااااااااااا اا بس اظن اللي البنات دلوقتي اقل غباءا من اللي هما بيسمعوه ويشوفوه لازم بيعرفوا حقيقة الاشخاص وبجد نيس توبيك


الساعة الآن 12:02 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir