![]() |
اقتباس:
شكرا على المرور ومنور الموضوع |
أنا بقى برج الجدى
شكرا على الموضوع |
شكرا علي الموضوع
|
انا برج الحمل27/3
|
انا برجي الجوزاء 6/6
وشكرا على الموضوع |
شكرا ليك
انا برج القوس 11/12 |
انا برج السرطان والكلام دا صح جدا مشكور على مجهودك الطيب
|
شكرا على مروركم وردكم
|
شكرا الك كتيييير موضوغك عنجد كتيير حلو قريت برجي في اشياء ملائمه لشخصيتي "برج الجوزاء" |
العفو كلكم على المرور والرد
وانتظروا المفاجأه الكبرى ... حظك الأسبوعى ان شاء الله ... |
| الساعة الآن 06:58 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir