منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   هتعمل ايه لو انت مكانه (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=3973)

amralbob 07-05-2009 11:13 AM

والله انا مش هعمل حاجه غير اني أسيسهم ممكن يسبوني بس مأضنش انهم يسبوني في حالي بس ان شاء الله ميجيش عليا اليوم ده ولا على حد

هيمة فرج 07-06-2009 03:54 AM

ملا ك بتقول هصرخ فى وشهم

مين هيكون عندو صوت يتكلم

وبعدين دول مش حيوانات اليفة هتصرخى يجروا منك

دول ممكن يعاندوكى

ههههههههههههههههههههههههه ههههههه

THE STAR 12-03-2009 06:20 AM

مممممممممممممممممممم
شوف انا مبدئيا كده
هموت اصلا قبل مانزل من البتاع الفتاك اللي شايلني ده
لا دول كمان مستنييني يعني
مستعديين اتم الاستعداد
ربنا يديهم الصحه
هههههههههههههههههههه

amira abdo 12-03-2009 07:17 AM

هههههههههههههههه انا مممكن من المنظر تجيلي سكته قلبيه بس اول ما اشوفهم لكن انا اصلا عندي رعب من الاماكن المرتفعه فهنزلهم ميته جاهزه ههههههههههههههههههههههه وبلهنا والشفا تسلم ايدك يا ملاك ياقمر

ملاك الروح 12-23-2009 12:10 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة vindiesel (المشاركة 67129)
انا شخصيا مش هقول غير جمله واحده


عارفين ايه هى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


" اشهد ان لا اله الا الله واشهد ان سيدنا محمد رسول الله"


وربنا يعمل اللى متقدرلى ان كنت اعيش ولا اموت

ههههه
لا بعد الشر عليك م الموت يا فينديزل
وتسلم ياغالي ع المرور الكريم

ملاك الروح 12-23-2009 12:12 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amralbob (المشاركة 67158)
والله انا مش هعمل حاجه غير اني أسيسهم ممكن يسبوني بس مأضنش انهم يسبوني في حالي بس ان شاء الله ميجيش عليا اليوم ده ولا على حد

يارب مايجي عليك يوم زي دا ياعمرو
وتسلم ع مرورك الكريم

ملاك الروح 12-23-2009 12:16 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هيمة فرج (المشاركة 67233)
ملا ك بتقول هصرخ فى وشهم

مين هيكون عندو صوت يتكلم

وبعدين دول مش حيوانات اليفة هتصرخى يجروا منك

دول ممكن يعاندوكى

ههههههههههههههههههههههههه ههههههه

انا مفيش حد يعاندني ياهيمه اللي يعاندني يخبط دماغه ف الحيط
وهما بسم الله ماشاء الله مفيش جبهم حيط ف هيخبطوا ف دماغي
تسلم ياغالي ع المرور

ملاك الروح 12-23-2009 12:19 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة the star (المشاركة 101599)
مممممممممممممممممممم
شوف انا مبدئيا كده
هموت اصلا قبل مانزل من البتاع الفتاك اللي شايلني ده
لا دول كمان مستنييني يعني
مستعديين اتم الاستعداد
ربنا يديهم الصحه
هههههههههههههههههههه

‏ هههههه يارب
تسلمي ياقمر ع مرورك العطر

ملاك الروح 12-23-2009 12:20 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amira abdo (المشاركة 101634)
هههههههههههههههه انا مممكن من المنظر تجيلي سكته قلبيه بس اول ما اشوفهم لكن انا اصلا عندي رعب من الاماكن المرتفعه فهنزلهم ميته جاهزه ههههههههههههههههههههههه وبلهنا والشفا تسلم ايدك يا ملاك ياقمر

بعد الشر عليكي ياعسل
منوره التوبيك

bosbos love 12-23-2009 01:14 PM

انا زى اميرة بالظبت
عندى فوبيا من الاماكن العالية
فهنزل ميتة جاهزة
شكرا ليكى على الموتة يا قمر



الساعة الآن 08:26 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir