منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   مطلوب اعضاء لفريق التنشيط (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=3659)

sha3lan 07-29-2008 05:12 AM

ووالله ده كان قصدى

اوك the king

THE KING 08-02-2008 04:19 AM

ولا يهمك يا مان

sha3lan 08-02-2008 05:38 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


ايه يا كينج

اي الحكايه

الانتخبات فين .... فين الكلام الى اتقال


رااح


راح ولا ايه

ولا انتا نفضت


mody eljoker 08-02-2008 06:12 PM

أنا مودى الجوكر ويا ريت أكون معاكم

sha3lan 08-03-2008 02:18 AM

يا باشا انتا نورتنا

ربنا يسهل


والاستاز / the king يبدأ فى الانتخبات او فى العمليه لشان متتنسيش

THE KING 08-03-2008 10:56 PM

ههههههههه

لا والله انا مش ناسي ولا منفض

كل اللى عليكم انكم تحطو الرد بأنكم تشاركونا فى الفريق

والإداره او فريق العمل او فريق التنشيط هيرد عليه بالموافقه او بالرفض ومع بداية الشهر الجديد هيتعين عدد من الأعضاء .

وشكرااا

Silver 08-04-2008 11:43 AM

الف مبروك لمن تم تعيينهم فى فريق التنشيط

تمنى منكم المزيد من النشاط والحيوية

والمزيد من المشاركات فى المواضيع

والله المستعان

THE KING 08-05-2008 04:04 AM

ربنا يوفق الجميع ..

ومبروك يا سيلفر عالتعيين

golden man 03-11-2009 10:25 AM

يا ريت كنت اقدر اكون معاكوا بس انا لسة عضو جديد ويا رب اكون عند حسن ظنكم

البرنس الوحدانى 03-18-2009 07:58 AM

ايه يا معلم عمرو
احنا تحت الخدمة


الساعة الآن 12:45 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir