![]() |
مش بقلك اوضه مش عاديه
وبالليل بتقلب وتلاقى لونها اسود ههههههه احلمى يا لوست باذن الله يكون عندك قصر زيه |
بصراحه عمرى ماحلمت ولاهحلم بيه
تفاهم الاسره داخل المكان يخليه اجمل قصر فالعالم |
هو ده الى كنت عاوز اوصلهولك من بدري
بداتى تفهمينى يا لوست |
لاانا فاهمه والله
بس كفايه رضا ربنا علينا وبنحمده على كل شئ الحمدلله |
وينحتون من الجبال بيوتاً ومن الشجر ومما يعرشون اوعدنا يارب |
اللهم امين وبكدا جوست بيوافق بلابل فى رائيه
|
| الساعة الآن 11:14 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir