منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   ديكورات (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=63)
-   -   قصر فى قمه قمه الرووووووووووووعه (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=20071)

golden man 04-23-2010 11:42 AM

مش بقلك اوضه مش عاديه
وبالليل بتقلب
وتلاقى لونها اسود ههههههه
احلمى يا لوست
باذن الله يكون عندك قصر زيه

lost love 04-23-2010 11:49 AM

بصراحه عمرى ماحلمت ولاهحلم بيه

تفاهم الاسره داخل المكان يخليه اجمل قصر فالعالم

golden man 04-23-2010 12:07 PM

هو ده الى كنت عاوز اوصلهولك من بدري
بداتى تفهمينى يا لوست

lost love 04-23-2010 12:15 PM

لاانا فاهمه والله
بس كفايه رضا ربنا علينا
وبنحمده على كل شئ الحمدلله

GHOST 04-23-2010 04:38 PM

وينحتون من الجبال بيوتاً ومن الشجر ومما يعرشون

اوعدنا يارب

lost love 04-23-2010 11:47 PM

اللهم امين وبكدا جوست بيوافق بلابل فى رائيه


الساعة الآن 11:14 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir