منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   انتوا حمييييييييييييير (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=16759)

vindiesel 01-05-2010 01:15 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ملاك الروح (المشاركة 116672)
تسلم ايدك يافينديزل
واكيد اللي عنده طموح بيسعي لتحقيق طموحه
وطالما الأمل موجود اهدافه هتتحقق
سلمت يمناك يامحمد


طموح + امل + صبر من عند الله = تحقيق ما تتمنى

ارجو ان المعادله تكون صح


ميرسى يا ملاك الروح




الساعة الآن 05:39 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir