![]() |
انتو مفكرني كده هخاف هاهاها بتحلمو ولا اتهزلي شعرة اما نشوف ياديزل انت سيلفر
|
يالهوى على البت اللى عاوزه كسر دماغها اللهم اخزيك يا شيطان معلش معلش يا جميله روحى العبى مع اصحابك فى الجنينه يا قطه |
انت شايفني لابسه سولبت وعامله قططتين وف ايدي مصاصه والتانيه بيبي رونا ههههههههههههههههههه
لا والف لا دنا ميرو الجامده اوي وبردو مخفتش ال يكسر دماغي ال هاهاهاها we will see vindiesel |
بخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخ ههههههههههههههههههههههههه ههههههه اتخضيتى ههههههههههههههههههههههههه هههههه يابنتى العبى بعيد مش عاوز اعمل لك حاجه تزعلك يلا يا ماما من هنا |
ماما مين بس انا لسه صغننه ال ماما ال
ومش امشي انا حره وهاخد الموبايل بس وريني بقي ومش ميرو اللي تتخض توك توك توك انسي forget it |
انا مش عارف ادرج الصورة
|
بصى بقى انا جبت لك اصغر حاجه عندى يمكن تراجعى عقلك وانا مش هستخدمه الا لو فضلتى مصممه ماشى؟؟ براحتك بقى انا حذرتك وخلاص * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * عوووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووووو ووووووووووو [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
هدور على صوره لموبايلي مع إني مش لاقيه
بس i،ll try |
السلام عليكم ورحمة الله
فكره جنان انا عندي Nokia 6120 ودي الصوره بتاعته [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] انا اللي لونه ابيض |
| الساعة الآن 08:21 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir