منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   مش فارقة معايا (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=15308)

dodash 01-16-2010 07:42 AM

جميلة اوى يا اسامة بجد بس هل ياترى ده فعلا احساسك ولا مجرد كلام جميل انت كاتبه؟

admin 01-16-2010 08:51 AM

والله فعلا حاسه

انا مش بكتب اى كلام اغانى غير الى بيعلق معايا
ويعبر عن شئ جوايا

dodash 01-16-2010 09:00 AM

يارب فعلا تكون لقيت الانسانة اللى هتكتبلها الكلام ده

admin 01-16-2010 09:05 AM

قريبا ان شاء الله


وربنا يرزق الجميع ما يريد


الساعة الآن 09:46 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir