![]() |
جميلة اوى يا اسامة بجد بس هل ياترى ده فعلا احساسك ولا مجرد كلام جميل انت كاتبه؟ |
والله فعلا حاسه
انا مش بكتب اى كلام اغانى غير الى بيعلق معايا ويعبر عن شئ جوايا |
يارب فعلا تكون لقيت الانسانة اللى هتكتبلها الكلام ده |
قريبا ان شاء الله
وربنا يرزق الجميع ما يريد |
| الساعة الآن 02:26 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir