منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   مسابقه مين أذكى آدم ولا حواء ؟؟؟ المشاركه للجميع (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13941)

prince of alex 11-06-2009 04:17 AM

غلط غلط غلط غلط غلط غلط

هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهاهاها

manolly 11-06-2009 04:33 AM

هههههههههههههههههه
بابا غششنى غلط
استنى ياعم اما اعرفلك الاجابة الصح بقى


وحاضر يا اسامة هجيبلك طريقة البشاميل
بس انا معملتهاش عملي قل كدة انا بشوف ماما وهى بتعملها فعرفت الطريقة ازاى
يعنى لو حد عملها على اساس مانا هقول
ماليش دعوة بالنتيييييييييييييييييييي ييييجة

manolly 11-06-2009 04:34 AM

6 مرات فازت مصر بكاس الامم الافريقية
هاااااااااااااااا
صح ولا

golden man 11-06-2009 04:59 AM

هههههههههههههههههه
قشطه العمليه سخنت
يالا يا برنس

prince of alex 11-06-2009 10:25 PM

قشطة ثاني نقطة لحواء ....

اطلبي يا مانوللي اي حاجة من اي ولد هنا !!!

السؤال الخامس:

في كم سنة نزل القرآن الكريم على الرسول _ صلى الله عليه وسلم _ ؟؟؟؟؟

لمحه حب 11-06-2009 11:57 PM

في 23 سنه

ان شاء الله تكون صح

golden man 11-07-2009 12:34 AM

صح يا لمحه
تالت نقطه لحواء

manolly 11-07-2009 12:51 AM

تماااااااااااااااام
يبقى 4 ادم
و
3 حواء

هنحضرلكم الطلباااااااااااات

golden man 11-07-2009 12:52 AM

خدى جنيه واخرجى يا مانوللى
هظبطك لو كسبت

prince of alex 11-08-2009 10:04 PM

قشطة ثاني نقطة لحواء ....

اطلبي يا لمحة اي حاجة من اي ولد هنا !!!


السؤال الخامس:

اين يقع مثلث برمودا ؟؟؟


الساعة الآن 03:04 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir