منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   أنا تعبت جداً من كتر الشغل (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13327)

karmen 12-14-2009 08:50 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المحاسب (المشاركة 107542)
حلوه اوى كارمن
تسلم ايدك

الله يسلمك يا أحمد
ميرسي كتير يا جميل على مرورك
منور الماجيك

لمحه حب 12-16-2009 05:16 PM

يعطيك العافيه ياقمر علشان تعرفي انك غاليه سيبين الشغل وجلسنا نقراء

karmen 12-18-2009 06:59 AM

ههههههههههههههههههههه
تسلميلي يا لمحه
ربنا يخليكي
ميرسي يا قمر على مرورك


الساعة الآن 12:09 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir