منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   موضوع شامل عن أنفلوانزا الخنازير وبداية العام الدراسي(ربنا يستر) (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=12494)

manolly 09-14-2009 03:47 AM

يا جماعة انا عرفت ان عقار التايمفلو علاج انفلونزا الخنازير مصنوع من الينسون

فياريت تكتروا من شرب الينسون خصوصا قبل ما تخرجوا وبكدة نكون حصنا نفسنا من المرض

وربنا يسترها ان شاء الله

وقل لن يصيبنا الا ما كتبه الله لنا

karmen 09-14-2009 11:34 AM

اللهم رب الناس أذهب البأس واشفه شفاء لا يغادر سقما


آمين يا عمر

تسلم عالمرور

karmen 09-14-2009 11:35 AM

آه يا مانوللى انتى لسه قايلالى المعلومه دى
بس للأسف انا مش بحب الينسون خالص
بس ربنا يسهل واحاول اشربه
تسلمي عالمعلومه

اوس الواثق 10-02-2009 03:50 PM

موضوع مهم جداااااااااااا وشكرا على المعرفه كارمن

karmen 10-03-2009 10:37 PM

ميرسي ليك اوس عالمرور
تسلملى

المحاسب 12-14-2009 07:53 PM

فعلا ربنا يستر
لأ فيه وكمان انفلونزا الماعز
والله احنا مظلومين فى الدنيا دى
شكرا لافاده صاره

karmen 12-18-2009 07:15 AM

ميرسي يا أحمد عالمرور
اه والله الواحد مش عارف يروح فين بعد كده
ربنا يستر

واحد من الناس 12-18-2009 10:32 PM

موضوع فى غايه الاهميه ومفيد جدا لكل الناس بس للى ياخد بيه
شكرا على الاستفاده يا كارمن

karmen 01-25-2010 08:32 PM

ميرسي كتير واحد من الناس على مرورك الجميل
نورتني
منور الماجيك كله
أهلا بيك


الساعة الآن 04:12 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir