منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   حملة القضاء على العاده السريه(موضوع جرئ لكن لا يمكن السكوت عليه) (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=12470)

karmen 12-07-2009 02:53 AM

ميرسي كتير ليك يا أحمد على مرورك

moroman 01-03-2010 01:21 AM

موضوع جميل جدااااااااااااااااا للغاية
واشكرك على طرحك لهذا الموضوع الشيق دة
ويااااااااااااااارب الكل يستفيد يااااااااااااارب

EzAt99 01-03-2010 02:29 PM

يا قلبك الجامد يا كارمن.....
بجد احنا الشباب كنا هنتحرج نتكلم ف الموضوع ده...زلأن معندناش الشجاعة والجرأة الكافية للدخول في مثل هذه المواضيع
بجد أحييكي وأرفع لكي القبعة..على هذا الموضوع المتميز
جزاك الله خيرا وجعله في ميزان حسناتك

karmen 01-10-2010 02:26 AM

ميرسي كتير مورو مان على مرورك
ويارب الافاده للجميع
منور المنتدى

karmen 01-10-2010 02:27 AM

ميرسي كتير يا ميدو عالرد والمرور
المهم الافاده والاتعاظ
تسلملي

ايلول 02-01-2010 02:57 AM

شكراااااااااااااااااااا
على هذا الطرح العظيم

وبجد موضوع فى غايه الاهميه

ولا اجد عندى سوى الدعاء
لابنائى الشباب والبنات

اللهم عافهم واعفوا عنهم يا رب

karmen 02-02-2010 11:39 PM

آمين يارب العالمين
ميرسي كتير أيلول عالمرور

ahmed_yasser190 03-06-2010 08:31 AM

شكراااااااااااااااا وبارك الله فيك

karmen 03-09-2010 10:55 AM

ميرسي كتير يا أحمد على مرورك
نورتني
ومنور الماجيك كله

المحاسب 03-12-2010 09:22 AM

موضوع فعلا كبير جدا ومهم فى حد ذاته لان المشله دى انتشرت بطريقه فظيعه اوى
بس اقدر اقولفى الاخر ربنا هدى العاصى
شكرا يا كرمن على مجهودك المتواصل


الساعة الآن 11:28 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir