منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   نفسك في ايه حالاً !!!!!!!!!!!!!!! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=12372)

THE BOSS 09-11-2009 11:48 AM

هههههههههههههههههههههه
مش مشكلة يا اسامة انا اجبهالك

وشكرا ع المرور يا اسامة و يا كارمن

nada minnie 09-11-2009 12:06 PM

انا نفسى تيجى الكليه بسرعه عشان صحابى وحشوووووووووووووووونى مووووت

البرنس الوحدانى 09-11-2009 04:17 PM

انا نفسى الأجازة متخلصش

karmen 09-12-2009 02:57 AM

هههههههههههه
ندى عايزه الدراسه تيجي وعلي عايز الاجازه متخلصش
بصراحه انا رأيي من رأيك يا علي
اصحابنا ممكن نشوفهم ف الدراسه
لكن مش طالبه بقى مذاكره ووجع دماغ
أنا نفسي أصحى بدري مره واحده في حياتي
ومفضلش نايمه كل يوم لحد الساعه 2 و3

البرنس الوحدانى 09-12-2009 04:04 AM

أنا المرادى نفسى أصحى حد يقوللى الريس وللللللع
يلا شكلى هروح فداهية


THE BOSS 09-12-2009 01:03 PM

مشكورين ع المرور

manolly 09-12-2009 01:09 PM

لا ياعلى بلاش سياسة الحيطان ليها ودان
ههههههههههههههه

انا بقى نفسي اجيب كارت شحن حالا علشان اخويا مش راضي يروح يجيبلى
ههههههههههههههههههههه

karmen 09-12-2009 01:34 PM

أنا نفسي أروح أتفرج عالتليفزيون دلوقتى على برنامج لعبة الحياه
بس مش عاوزه اسيب الماجيك في الصحبه الحلوه والليله المفترجه دي
هههههههههههههههه

البرنس الوحدانى 09-12-2009 01:54 PM

انا نفسى اشرب مية بس مكسل أقوم

THE BOSS 09-12-2009 02:16 PM

و انا نفسي
اضرب الي في بالي x-(


الساعة الآن 04:11 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir